כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

וינשטיין מסתבך שוב: עורכי דינו התפטרו מייצוגו

לאחר שהסעיר את עולם העסקים החרדי, מסתבך ה'גביר' מליקווד בשנית: עורכי דינו הודיעו לשופטת כי הם מתפטרים מייצוגו בשל חוב שלא שולם • נותר לו חודש למצוא עו"ד חילופי

אלי וינשטיין. צרות בצרורות
אלי וינשטיין. צרות בצרורות

פרשיית הנגיד החרדי, אלי ויינשטיין מליקווד הולכת ומסתבכת.

לפני מספר חודשים נעצר ויינשטיין בחשד להנאת פונזי בסכום העולה על מאות מיליוני דולרים, העיר החרדית כולה עסקה במעצרו של מי שהוכר כתורם גדול למוסדות החרדים המקומיים ובעולם כולו.

כעבור מספר שבועות שוחרר ויינשטיין למעצר בית בערבות של 10 מליון דולר שהופקדו בקופת בית המשפט. את סכום הכסף הגדול גייסו הוריו ובני משפחתו, באמצעות משכון נכסים שברשותם.

לשם שחרורו נדרש וינשטיין להתחייב לעמוד בשורת מגבלות קשות שהטיל עליו בית המשפט. בין המגבלות: איסור יציאה מתחומי ניו ג'רזי, הפקדת דרכונו בבית המשפט, וחובת דיווח מידי יום לרשויות על מקום הימצאו.

בימים האחרונים התברר לעורכי דינו של ויינשטיין כי הוא מתקשה לשלם את הכספים אותם התחייב להעביר להם בתמורה לטיפול בתיק. עורכי הדין פנו לשופטת העוסקת בתיקו וביקשו ממנה לשחרר אותם משפטית מהטיפול בתיקו של ויינשטיין.

השופטת נעתרה לבקשתו של עורך הדין, אפריים שמיר, ושחררה אותו מהייצוג בתיק.

השופטת העניקה לויינשטיין ארכה בת חודש שבה עליו למצוא עורך דין שיסכים לטפל בענייניו.

וינשטיין ישראלי לשעבר,תושב שכונת הר נוף בירושלים, עבר להתגורר בליקווד. עם השנים הפך להיות איל נדל"ן, ותרם רבות להחזקת עולם התורה בארץ ובעולם. תרומותיו הגדולות גרמו לאנשי עסקים רבים להפקיד בידיו סכומי עתק.

לפני כשנה, הגיש איש עסקים חרדי המתגורר בלונדון תלונה במשטרה נגד ויינשטיין זאת לאחר שהפקיד בידיו סכום כסף גדול לצורך עסקת נדל"ן גדולה, מנגד, ויינשטיין השתמש בכספים לצרכים אחרים ולא כרצונו של איש העסקים.

תלונתו של איש העסקים הביאה לגילויים חדשים אצל רשויות החוק ופרשת ההונאה הגדולה התפוצצה בקול רעש גדול.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}