ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

בלעדי • אחיו התאום של החשוד בתקיפה ששוחרר ל"בחדרי": "חף מפשע"

אחיו התאום של החשוד בתקיפת ילדה בב"ב - ששוחרר אמש במפתיע, אומר בשיחה בלעדית עם "בחדרי חרדים" כי הוא חף מפשע, בדיוק כמו אחיו: "אין לי מושג למה אני חשוד. אני אברך פשוט". ל"בחדרי" נודע כי חוקרי משטרה הגיעו לביתו

אילוסטרציה (אורי לנז, פלאש 90)
אילוסטרציה (אורי לנז, פלאש 90)

בלעדי ל"בחדרי חרדים": אחיו התאום של החשוד בתקיפת ילדה בבני ברק - ששוחרר אתמול במפתיע לבקשת המשטרה, אומר בשיחה עם "בחדרי חרדים" כי הוא חף מפשע, בדיוק כמו אחיו.

"אני אחיו התאום של מי שנעצר בשבוע שעבר ושוחרר אתמול במפתיע לאחר שהתברר שהוא חף מפשע" אומר האח. לדבריו, "אף אחד מהמשטרה לא פנה אלי, אני לא חשוד בשום עבירה כלשהיא".

"גם אם יזמנו אותי, אני לא מתכוון להתייצב במשטרה. אתם תראו שגם אם יעצרו אותי, בסופו של דבר אשתחרר בדיוק כמו אחי" הוא אומר בשיחה ל"בחדרי חרדים".

האח הוסיף, "אין לי מושג למה בכלל אני חשוד. לא ביצעתי שום עבירה, אין לי שום עבר פלילי, אני אברך כולל, עסוק באהלה של תורה ולא מתעסק בנושאים אלה חס ושלום".

על אחיו ששוחרר אמש הוא אומר: "גם אחי ששוחרר הוא אברך כולל ששוקד על תלמודו, הוא מוסר שיעורי תורה בבתי כנסיות ברחבי העיר. אין לנו שום קשר לחשדות האלה".

בתוך כך, ל"בחדרי חרדים" נודע כי חוקרי משטרה הגיעו בימים האחרונים לביתו, אך הוא לא שהה באותו הזמן במקום.

מוקדם יותר היום פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" כי נציגי המשטרה ביקשו אתמול מבית המשפט לשחרר ממעצר את החשוד בתקיפת ילדה חרדית בחנות בבני ברק. בעקבות הבקשה, הוא שוחרר למעצר בית. בימים האחרונים הופץ ברשת תיעוד של התקיפה בחנות צעצועים בבני ברק, וכלי תקשורת אף דיווחו על כך בהרחבה. לפני שבוע, בלילה שבין חמישי לשישי, איתרו שוטרי מרחב דן חשוד התואם את החשוד שנראה במצלמת האבטחה והוא נעצר.

ביום שישי הוא הובא לבית המשפט השלום בתל אביב שם הוארך מעצרו. ביום שני השבוע הוארך מעצרו בשנית עד אתמול, כשהשופט ירון גת אף ציין כי מעיון בחומר החקירה עולה כי "קיים חשד סביר כנגד החשוד לביצוע העבירות המיוחסות לו", והוסיף כי מאז הארכת המעצר ביום שישי בוצעו מספר פעולות חקירה שחיזקו את החשד הסביר.

אלא שאתמול, באופן מפתיע, חלה תפנית בפרשה כאשר נציגי המשטרה ביקשו לשחרר את החשוד ממעצר. לטענתם, אין התקדמות בחקירה ועל כן הם מבקשים לשחררו.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לחשוד יש אח תאום (אח תאום נוסף נפטר לפני שנים רבות א.ש.) ובמשטרה בודקים את כל הכיוונים. לדברי גורמים במשטרה ששוחחו עם "בחדרי חרדים", נערכים כעת חיפושים אחר האח התאום.

כאמור, אתמול ביקשו במשטרה לשחרר את החשוד, והוא שוחרר למעצר בית מלא בבית סבו באיזור הצפון עד ליום ראשון הקרוב. בנוסף, השופט נתן צו הרחקה מבני ברק למשך 14 ימים ואיסור יצירת קשר עם מי מהמעורבים בפרשה למשך 90 יום.

במהלך השבת הקרובה הוא יוכל לצאת להתפלל בבוקר בבית הכנסת הסמוך לבית בו ישהה, בפיקוח סבו.
תקיפת ילדה חקירה חיפושים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}