כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

הרבצ"ר 'מנקה' את החרדים • "אין לנו מה לעשות"

מאז מינוי הרבצ"ר רפי פרץ, מרגישים אנשי הרבנות החרדים, כי מתנהל נגדם ציד מכשפות • גורם בכיר ברבנות: תחושה שהוא 'מנקה' את החרדים • דו"צ: הטענות משוללות יסוד

רב חיל האוויר רמי ראב"ד עם האלוף. צילום אילוסטרציה
רב חיל האוויר רמי ראב"ד עם האלוף. צילום אילוסטרציה

הרבנות הצבאית בישראל עוברת בשבועות האחרונים טלטלה של ממש: מאז כניסתו של הרבצ"ר, תא"ל הרב רפי פרץ, לתפקיד, רבנים ונושאי תפקיד חשובים מהמגזר החרדי חשים לא בטוחים במשרתם ובכלל במילוי תפקידם.

ממידע בלעדי שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי לאחרונה פוטרו ברבנות הצבאית מספר רבנים, בניהם רב מפיקוד צפון ורב מפיקוד מרכז, על פי הוראתו הישירה של הרבצ"ר, זאת למרות שמילאו את תפקידם ועשו את עבודתם ברבנות בצורה המתבקשת, ואף למעלה מכך.

לדברי מקורות ברבנות הצבאית, בשבועות האחרונים מתקיים תהליך שמטרתו לנקות את השורות, ולהכניס רבנים חדשים.

בשיחה שערך כתב 'בחדרי חרדים' עם גורם ברבנות הצבאית, הוא סיפר על מה שקורה במסדרונות הרבנות: "ישנו תהליך שמטרתו לנקות את השורות ולהכניס אנשים חדשים, אנשים של הרבצ"ר", מספר הגורם. "כל מי שפוטר עד כה אלו אנשים שמוערכים מאוד בציבור החרדי, ואולי אפילו אחד מהם הוא חרדי.

"כפי שאנחנו רואים את התמונה, זה לא נשמע טוב. אנחנו רק יכולים לשער שמדובר בניסיון להכניס שורה חדשה וארוכה של אנשים שקשורים אליו. מדובר בתהליך שהחל מאז שהוא נכנס לתפקיד".

• יש לכם כוונות לעשות משהו בעניין?

"אין לנו יותר מידי מה לעשות. כל מי שינסה לעשות משהו, ימצא את עצמו בדרך החוצה. קשה להסביר את המהלכים הללו בצורה הגיונית, כל מי שמסתכל מהצד יסכים על כך".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה ל'בחדרי חרדים', כי הטענות נגד הרבצ"ר "משוללות כל יסוד ואינן ראויות להתייחסות כלל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 46 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}