כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

בנק הפועלים פורס מכונות להפקדת חסכונות ל'דן חסכן'

בנק הפועלים משיק חשבון בנק 'דן חסכן' ופורס במרכזי קניות מכונות להפקדת חסכונות על ידי ילדים • "מענק חנוכה" לכל המפקידים בהוראת קבע, בין כ"ד בכסלו עד ט' בטבת

בנק הפועלים פורס מכונות להפקדת חסכונות ל'דן חסכן'

בנק הפועלים הודיע על השקתו של חשבון בנק לילדים במסגרת "דן חסכן", המאפשר להורים ולילדים להפקיד בו את החסכונות. הילדים יוכלו באמצעות כרטיס בנקט מיוחד להפקיד בחשבון גם מטבעות שחסכו ולעשות זאת באמצעות מכונות "דן חסכן", שיוצבו להפקדת חסכונות הילדים ב-30 מרכזי קניות ברחבי הארץ – זאת בנוסף כמובן להפקדות שיוכלו ההורים לבצע לחשבון באמצעים הרגילים בסניפים ובערוצים הישירים.

מהלכים אלה מתבצעים בעקבות ההצלחה המרשימה של השקת תוכניות החיסכון "דן חסכן", כולל החזרת קופת החיסכון המיתולוגית, בסוף 2009. בשנה האחרונה הצטרפו למעלה מ- 125,000 חוסכים למגוון תוכניות "דן חסכן", תוך הגברת המודעות של לקוחות הבנק והציבור כולו לחשיבות הרבה של הטמעת ערכי החיסכון והתכנון הפיננסי כבר מגיל צעיר. תוכניות "דן חסכן" מאפשרות חיסכון למטרות שונות ולטווחים שונים, של עד 18 שנה.

לילך אשר טופילסקי, הממונה על החטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים, אמרה: "התגובות הנלהבות של הלקוחות למהלך 'דן חסכן', שהושק מחדש לפני כשנה, מלמדות על החשיבות הרבה של הקניית הרגלי חיסכון והשקעה מגיל צעיר. זהו מהלך הכרחי ליצירת חירות פיננסית, ואנו משוכנעים שנוכל להמשיך להוביל שינוי משמעותי בהתנהלות הפיננסית של הציבור כולו. כל המהלכים שלנו, הפונים למבוגרים ולילדים, מתבצעים במסגרת היעד והאתגר המרכזי בבנק הפועלים – ללוות את לקוחותיו עם 'תכנון פיננסי לחיים' בכל שלבי חייהם".

חשבון "דן חסכן", שמושק בימים אלה, הוא חשבון קטין, המאפשר להורים ולילדים להפקיד אליו כספים ללא "עמלת מצלצלין", כך שהילדים יכולים להפקיד בחשבון גם מטבעות שחסכו בקופת החיסכון שלהם.

כדי לאפשר לילדים להשתתף באופן פעיל בהפקדת החסכונות שלהם, פורס כאמור בנק הפועלים מכונות הפקדה מיוחדות למטבעות בכ-30 מרכזי קניות ברחבי הארץ. המכונות, בעלות עיצוב מרהיב המבוסס על הקופות האדומות של דן חסכן, יאפשרו להורים המלווים בילדיהם, להפקיד את חסכונות הילדים ישירות לחשבון הבנק על שם הילד. בנוסף לנוחיות ההפקדה, יסייעו מכונות ההפקדה להמחשה והטמעה של ערכי החיסכון וחשיבותו לעתיד כל בני המשפחה.

יצוין כי בתוכנית "דן חסכן" המיתולוגית, שהופעלה לראשונה בסוף שנות ה-50, התבצעה הפקדת המטבעות שנחסכו בקופת "דן חסכן", באמצעות פתיחת קופות החיסכון על ידי בנקאים בסניפי בנק הפועלים, בנוכחות הילדים. מכונות ההפקדה החדשניות משחזרות את חוויית ההפקדה הזו ברוח התקופה העכשווית.

בנק הפועלים הכריז גם על "מענק חנוכה", בסך 50 שקל, שיינתן לכל המפקידים בתוכניות חיסכון בהוראת קבע ממשפחת "דן חסכן" ( 8 תוכניות) מ-1 ועד 16 בדצמבר 2010, וכן משיק שתי תוכניות חיסכון חדשות בסדרה זו. דן חסכן לתינוק – תוכנית חיסכון שקלית (לא צמודה למדד) המשלבת הפקדה בהוראת קבע עם הפקדות מזדמנות, לתקופה של 18 שנים עם תחנות יציאה בתום 3 שנים וכל חצי שנה לאחר מכן. הפקדה חודשית מינימלית – 100 שקל (ניתן להגדיל, להקטין או להפסיק את ההפקדות בכל עת). בתוכנית זו בנק הפועלים יעניק "מענק כפליים" – מענק בסכום כפול מסכום הוראת הקבע הממוצעת (לא כולל הפקדות מזדמנות), ובתנאי של צבירת 180 הפקדות לפחות ומשיכה בתום מלוא תקופת החיסכון.

דן חסכן לצעד הבא – תוכנית חיסכון שקלית (לא צמודה למדד) בהוראת קבע בלבד עם ריבית קבועה, לתקופה של 6 שנים עם תחנות יציאה בתום שנתיים וכל חצי שנה לאחר מכן. ההפקדה החודשית המינימלית היא 100 שקל, וניתן לבצע שינויים בגובה הוראת הקבע.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}