כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לאחר שעות של חרדה: נמצא הילד בן ה-5

העיר אלעד נכנסה לפאניקה, לאחר שילד בן 5, תושב העיר, נעדר מביתו לשעות ארוכות • לאחר חיפושים נרחבים ברחבי העיר, נמצא הילד דווקא במחסן של עיריית בני-ברק

לאחר שעות של חרדה: נמצא הילד בן ה-5
יצחק לב ארי

כ-100 מתנדבים ומסוק משטרתי באוויר ניהלו מאז שעות הבוקר המוקדמות חיפושים אחרי ילד כבן 5 וחצי שנעדר מביתו שבאלעד. כעבור שעות של חרדה, אותר גבריאל יצחק קלג בשכונת רמת יוחנן בבני ברק, כשהוא בריא ושלם. מי שמצא את הילד הוא מתנדב ארגון איחוד הצלה.

אפי שטרן מנהל מוקד העירוני, יו"ר זק"א ואיחוד הצלה באלעד משחזר את פרטי המקרה:
"בשעה 6:15 התעורר הילד בן ה-5 והגיע למיטת האם הישנה, העיר אותה בחיבוק ונשיקה ואמר כי המעקה של המיטה עקום וצריך לתקן אותו. האם הסבירה לילד כי בעוד זמן קצר קמים, ויסדרו את זה במהלך היום, שיחזור לישון במיטה".

הילד צעד לדלת, פתח אותה ויצא מהבית. יצויין כי האב נמצא בטיול בצפון. בשעה 7 התקשרו אלי וסיפרו לי את פרטי המקרה, בשעה 8 כבר היו כ-50 מתנדבים שערכו חיפושים, ותוך זמן קצר הגיעו מאות מתנדבי זק"א, איחוד הצלה, ותושבים שסייעו בחיפושים, גם מסוק השתתף בחיפושים.

הילד נמצא ע"י תושב בני ברק, המוצא נכנס לסניף עזר מציון סמוך למחסני העיריה בבני ברק וסיפר כי מצא את הילד. מי שישב בקבלה הוא עובד עזר מציון ומתנדב איחוד הצלה, הוא יצר קשר מיידית עם אפי שטרן, ואף שלח לו את תמונת הילד שנמצא, האם מיד אישרה, והמתנדב יצא עם רכבו לעבר בית הילד להשיבו לאמו.

אמו של הילד כבר שוחחה עימו, וכעת הוא עושה את דרכו בחזרה לביתו יחד עם מתנדבי "איחוד הצלה" שמצאו אותו.

משיחה עם הילד מתברר כי הוא עלה לתומו על אוטובוס - ונסע לבני ברק.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}