כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

"אני גאה בתושבי צפת שלא מוכרים לערבים"

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, מנהל מאבק עיקש נגד מכירת קרקעות לערבים והכוונה להשכיר להם דירות • בראיון מיוחד הוא מסביר: "יהודי לא צריך לברוח מערבים אלא להבריח" • לקריאה

הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש 90
הרב שמואל אליהו. צילום: פלאש 90

רבה של צפת, הרב שמואל אליהו, מנהל מאבק עיקש נגד מכירת קרקעות לערבים והכוונה להשכיר להם דירות. בראיון מקיף שיפורסם מחר בעיתון 'סופשבוע' של מעריב הוא מעניק אספקלריא למשנתו.

"יהודי לא צריך לברוח מהערבים. יהודי צריך להבריח את הערבים", אומר הרב אליהו, יש אחד בעיר שהשכיר את ביתו לשלושה בדואים. הלכתי לבקר אותו. הדיירים שאלו אותי, למה אתה מתנגד לנו? אמרתי להם, אנחנו לא רוצים להפוך לעיר של ערבים. גם אילו היה מדובר בתל אביב הייתי מתנגד. על אחת כמה וכמה עיר הקודש צפת.

אמרו לי, אתה צריך להכיר בעובדות. אלה החיים. זו המציאות. ואני לא האמנתי למשמע אוזניי. הערבים אפילו לא טורחים להכחיש שיש להם שיטה. זה כל כך פשוט: אחד נכנס לתוך שכונה יהודית, משלם מחיר גבוה וישר היהודים בורחים. באופן טבעי לא רוצים לגור לידם.

ההתנהגות שלהם לא נעימה. הכניסו אצלנו לשכונה של עמידר אישה ערבייה זקנה, לכאורה לא מזיקה. רק הגיעה וכבר הפכה למטרד. בכל שבת מגיעות לבקר אותה עשר מכוניות של ערבים. כל הכפר אצלנו. משמיעים מוזיקה, עושים רעש. מעזים להתנהג בשכונות היהודיות כמו שלא יעזו להתנהג בכפר לעולם.

ברגע שיש יותר משלושה ערבים בשכונה המשמעות ההלכתית היא שהיהודים מפנים להם את המרכז. יהודי לא צריך לברוח מהערבים. יהודי צריך להבריח את הערבים. מתנהלת פה מלחמה על קרקעות. בכסף סעודי. בשטרות אנטישמיים. המטרה היא לכבוש את הארץ, לייצר מצב שלא נוכל לחיות בה. לערבים יש סבלנות. הם אומרים לעצמם, נכבוש לנו רחוב אחרי רחוב, שכונה אחרי שכונה, וננשל את היהודים מארצם. הדירות שהסטודנטים הערבים רוצים לשכור בצפת הן הביטוי למלחמה המתוחכמת הזו"

"אני גאה בתושבי צפת שמבינים את הסכנה ולא מוכרים את דירתם לערבים. 99 אחוז עומדים בפיתוי, למרות סכומי העתק שמציעים להם. לא בטוח שאתם, בתל אביב, הייתם נחושים כמונו".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}