כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

ילד חרדי בן 5 וחצי נעדר באלעד • חיפושים נרחבים • תמונות מהשטח

החל מהשעה שש בבוקר מתחוללת דרמה בעיר אלעד: ילד בן 5 וחצי, בן למשפחת קלג, יצא מביתו בפיג'מה - ומאז נעלמו עקבותיו • כוחות חיפוש והצלה, כולל מסוק, במאמצים לאתרו • יו"ר 'איחוד הצלה' בעיר:"המשטרה מייחסת לאירוע חשיבות רבה. אין כרגע כל כיוון לאן נעלם"

חיפוש אחר ילד נעדר. צילום: יצחק לב ארי
חיפוש אחר ילד נעדר. צילום: יצחק לב ארי



החל מהשעה שש בבוקר מתחוללת דרמה בעיר החרדית אלעד: ילד קטן, בן חמש וחצי, בן למשפחת קלג, יצא מביתו עם פיג'מה, בצבע כתום - ומאז הוא נעדר.

מיד לאחר שהתברר כי הילד נעלם, החלו בני המשפחה להפעיל את קרוביהם וידידיהם לבדוק האם הילד הגיע בטעות אליהם - אך לשווא. הילד לא נמצא.

בעקבות כך נפתחו חיפושים נרחבים אחריו, בפיקוד אנשי 'איחוד הצלה' והמוקד העירוני, כאשר בהמשך מצטרפים אליהם כוחות חיפוש והצלה, לצד כוחות משטרה.

חפ"ק הוקם ברחוב הריטב"א, והחיפושים מתמקדים באזור.

בהמשך הורם לאוויר גם מסוק משטרתי.

משה סעדון, יו"ר 'איחוד הצלה', אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "מדובר בילד נורמטיבי לגמרי, שבשעה חמש וחצי בבוקר נעלם מהבית. הוא בן למשפחה חרדית רגילה, המעורבת כאן בקהילה.

"בהתחלה יצאו בני המשפחה לחיפושים עצמאים ורק אחר כך פנו אלינו ואל כוחות המשטרה.

"המשטרה מייחסת לאירוע חשיבות רבה, ולמרות שרק שעות בודדות עברו מאז נעלם, הם העלו מסוק לאוויר. כל מתנדבי הארגון, המשטרה, ובעזרתם של מספר כוללים וכיתות לימוד גבוהות בבתי ספר, יצאו לחיפושים.

"אין לנו כרגע שום כיוון, הכוחות סורקים את כל האזור.

"אם מדובר בילד שנרדם, הוא היה אמור להתעורר בשעה כזאת, ואם הוא הלך לחבר כבר היו יודעים מזה, כי כל העיר כבר מעודכנת על כך. לכן אין כרגע כל כיוון".

מערכת בחדרי חרדים תמשיך לעדכן ולדווח.

























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}