ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

צביקה צוקר הופתע בבורו פארק: "מוסר" • צפו

חתן הרב ברלנד הופתע במסעדה בברוקלין, על ידי תומכי הרב ברלנד • תיעוד התקרית בידי עובר אורח מספקת הצצה קטנה למאבק הגדול

צביקה צוקר - מתוך הסרטון. באדיבות השולח
צביקה צוקר - מתוך הסרטון. באדיבות השולח

"אתה מדבר בשקט אני לא שומע מילה": הספיק צביקה צוקר ללחוש אל הטלפון, בעת שעובר אורח החל במתקפה עליו, בעת שעמד לנטילת ידיים לפני ארוחה במסעדה מקומית.

ואז זה התחיל, "יימח שמך, אתה מוסר, מוסר, אתם מוסרים. צריך לזרוק אתכם מכל מקום, תתביישו לכם" צועק מאן דהוא שאינו מזוהה בצילום לעברו.

כזכור, אתמול דיווחנו ב"בחדרי חרדים" כי בבורו פארק הופצו פאשקווילים בגנות צביקה צוקר חתנו של הרב ברלנד המרכז את המאבק נגדו ונגד הרב יום טוב חשין משפיע בחסידות.

על פי חשדות אנשי 'שובו בנים' צוקר הגיע כדי לגייס כסף לקמפיין נגד הרב, אך בשיחה שקיימנו עם מקורביו עלה, כי צוקר נוהג בקביעות שנתית לנסוע לניו יורק, כדי לכלכל את משפחתו, שמימונה בידי משפחה הרב ברלנד הופסק.

צביקה צוקר בבורו פארק


צוקר, שבתחילה נראה המום מהמתקפה שנחתה עליו בברוקלין, שם ציפה לקצת שקט מהאנדרלמוסיה של השבועות האחרונים שהגיעה לשיא בעת שעשרות דלקו אחריו אל תוך בית הכנסת של חסידי 'תולדות אהרן' - הגיב לעבר הקורא: "תזכה למצוות". זה לא נותר חייב, וענה על אדיבותו, "תזכה לגיהנום". לאחר מכן המשיך וסיפר לנוכחים, "זה החתן של הרב ברלנד, הוא מוסר".

בעקות הדברים מבקר נוסף במסעדה, פנה אל צוקר ושאל: "מה קרה פה", צוקר היתמם ועשה פרצוף של 'לא מבין'. הלה המשיך, "למה הוא צועק עליך?", צוקר שאישר כי הוא דובר אידיש, לא סיפק הסבר והמשיך להיתמם "לא מוכר". אחר כך, הוא נצפה שואל האם הוא מכיר את זה שצעק לעברו.
צביקה צוקר צוקר וחשין הרב אליעזר ברלנד בורו פארק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}