כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

רצח במושב הדתי ברקת: בן 45 נדקר למוות

אסון במושב הדתי ברקת: יוחאי מעטוף, בן 45 ואב לשישה ילדים, נדקר למוות בפתח ביתו במושב • לפני 13 שנה איבד את בנו בן ה-4 בשריפה במכונית

יוחאי מעטוף ז"ל. צילום: וואלה
יוחאי מעטוף ז"ל. צילום: וואלה

אסון במושב ברקת: הלילה נדקר למוות יוחאי מעטוף, בן 45 ואב לשישה ילדים בפתח ביתו במושב.

הסיפור החל כשאשתו של הנרצח שבה יחד עם בנה מחגיגה שנערכה במושב. יתר הילדים ישנו בבית. הילד, שעלה ראשון הביתה, ראה כי דלת הבית אינה סגורה, ומצא את אביו כשהוא דקור בכל חלקי גופו בפתח הבית - ומתבוסס בדמו.

צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו כשהוא במצב קשה מאוד, והחל לבצע בו פעולות מצילות חיים, אך תוך זמן קצר נאלץ רופא לקבוע את מותו.

כוחות משטרה גדולים, בפיקודו של מפקד המרחב תת ניצב שמעון בן הרוש, הוזעקו למקום ושוטרי ימ"ר מרכז החלו בחקירת הרצח. לנוכח הראיות בזירה מעריכים במשטרה, כי מדובר ברצח על רקע פלילי, אף שהנרצח אינו מוכר למשטרה.

השכנים סיפרו כי שני גברים לא מוכרים שנסעו במכונית, שאלו אמש כמה צעירים במושב, היכן מתגורר האיש ולאחר מכן יצאו לכיוון ביתו.

המנוח ז"ל, עבד כנהג משאית במטמנה, משם פוטר לפני כחודש. המשטרה בודקת האם קיים קשר לפיטוריו מעבודתו. עם זאת, הערכה היא כי הסיכוי לכך נמוך.

מפקד משטרת לוד, סגן ניצב יוסי קדם, אמר הבוקר ל'גלי צה"ל' כי תושבי היישוב משתפים פעולה. לדבריו, התושבים העלו הרבה גרסאות, "שיש למפות ומהם צריך לנסות לאסוף את הפרטים".

קדם הוסיף כי מוקדם עדיין להעריך את סיבת הרצח. "לא ניתן להגיד בדיוק מה גרם לרצח עצמו. אין ספק שמדובר בכלי חד כזה או אחר, יכול להיות שהאירוע הסתבך ומי שעמו התעמת הנרצח לא התכוון לרצוח אותו מלכתחילה".

מדובר באסון שני במשפחה: חן, בנו הבכור של מעטוף, שיחק לפני 13 שנה, כשהיה בן ה-4, בגפרורים ברכב - ונשרף למוות.

תושבים מעידים על אישיותו של הנרצח, כאדם נוח שלא ידוע לאיש על סכסוך כלשהו שהיה לו עם מישהו שעשוי היה לעמוד מאחורי המעשה.

במקביל לעדויות אלה בוחנים חוקרי המשטרה אפשרויות לסכסוכים אפשריים בהם היה מעורב הנרצח.

משפחות רבות ביישוב - בו מתגוררים חרדים רבים - משתייכות למשפחת מעטוף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}