כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

לא תאמינו מי רכש אלפי סטים של 'ילקוט יוסף'

עיריית ת"א, בראשות רון חולדאי, כן אתם קוראים נכון, רכשה מאות סטים של 'ילקוט יוסף', לחלוקה לגבאי בתי הכנסת ברחבי העיר • החלוקה נעשתה בטקס מרשים בנוכחות מאות ובמעמד חולדאי

בביוף הנמרץ מחלק את הסטים לגבאים
בביוף הנמרץ מחלק את הסטים לגבאים

מאות סטים של 'ילקוט יוסף' האינציקלופדיה התלמודית של הרב יצחק יוסף, נרכשו על ידי עיריית תל אביב וחולקו חינם לרוב בתי הכנסת בעיר תל אביב יפו ביוזמתו הברוכה של נציג העדה הבוכרית, חבר מועצת העיר ר' בנימין בביוף הי"ו.

הכנס המרשים נערך לגבאים באולם הרבנות הראשית בתל אביב, בהשתתפות הרב הראשי לתל אביב יפו הרה"ג ישראל מאיר לאו שליט"א ובהשתתפות ראש עיריית תל אביב יפו מר רון חולדאי, חבר המועצה ר' בנימין בביוף יוזם ההצעה לסדר.

ההצעה קיבלה תאוצה במלאות מאה שנה לתל אביב יפו. "הוצע שהעירייה תעניק שי לכל בית כנסת. הבקשה התקבלה בברכה על ידי ראש העיר והגבאים הופתעו מאד לקבל את השי", מספר בביוף.

הגבאים ברכו את חבר המועצה על יוזמתו להשגת התקציב וחלוקת הספרים בשווי של כארבע מאות אלף ₪.

אחד הגבאים בתל אביב דמע מהתרגשות ואמר: "קרוב לארבעים שנה שאני מכהן כגבאי ומעולם לא קיבלתי מאומה, לא מהמועצה הדתית בתל אביב ולא מהעירייה. בשנתיים האחרונות אנחנו עדים למהפכה של ממש וזוכים לאירועים, טיולים, כנסים והרצאות".

אחד מגבאי בית הכנסת בשכונת פלורנטין הופתע כי בית הכנסת שלו קיים למעלה ממאה שנה בשכונה ובמועצה הדתית כלל לא ידעו על קיומו. "כעת", הוא אומר, "חושבים עלינו וזה מרגש".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}