כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

האם אלי ישי קיבל הוראה 'לקפל' את מרגי? • חשיפה

האם למרות ההצהרות של שר הדתות על הקמת מועצה דתית במודיעין עילית, הוראה חד משמעית מ'חזון איש 5' שמה קץ לתוכניותיו? • מקורבי מרגי: "להד"ם, מועצה דתית תקום"

התוכניות בוטלו? מרגי
התוכניות בוטלו? מרגי

האם ח"כ הרב חיים אמסלם צודק כאשר הוא טוען שראשי ש"ס חוששים מהאליטה האשכנזית? אם לשפוט לפי תוצאות המאבק בין שר הדתות יעקב מרגי, לבין ראש העיר, יעקב גוטרמן בשאלת המועצה הדתית בעיר - הצדק, כנראה, עם הח"כ מעורר הסערות.

מזה מספר שבועות ניטש מאבק במודיעין עלית על הקמת מועצה דתית, וזאת לאור טענות על קיפוח מצד רבנים ספרדיים בעיר. בעוד שר הדתות איים להקים מועצה דתית, פעל ראש העיר לסכל את כוונתו ובין השנתיים התנהלו חילופי מהלומות מילוליות, בעיקר מעל גבי כלי התקשורת.

אבל כעת מסתמן, למרות שכל הגורמים הנוגעים בדבר שומרים על שתיקה מוחלטת, כי חלומו של שר הדתות להקים מועצה דתית במודיעין עילית - הולך ונגוז.

מתברר כי במהלך הימים האחרונים הועבר מסר ליו"ר ש"ס, אלי ישי, מביתו של הגראי"ל שטיינמן, ולפיו: אין להקים מועצה דתית במודיעין-עילית.

התוצאה: פגישה, שאמורה הייתה להיערך מחר, יום רביעי, כדי לסגור את כל הקצוות בנושא - בוטלה.

כאמור, כל הנוגעים בדבר אינם מאשרים ואינם מכחישים, אך אין ספק כי עצם ביטול הפגישה מסמן כי משהו נתקע בתהליך.

רק אתמול, בשיחה עם מרגי, הוא היה נחרץ וסיפר כי כבר אסף את שמות חברי העירייה, כדי לשלבם בתוכניתו העתידית. הבוקר, ממשיכים אנשיו לומר: "השר נחוש להמשיך במהלך!".

אנו נמתין ונראה ידו של מי תגבר.

• בהכנת הידיעה השתתף חיים שפירא.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 45 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}