כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

סערה בעמנואל: ראש המועצה הקפיא תקציבים לחב"ד

אחרי שראש המועצה המקומית התעלם מטענות הקיפוח של הורי תלמידות בית ספר חב"ד בעמנואל, הם פנו לבג"צ • בתגובה הוא הקפיא את כל התקציבים של בית הספר

ראש המועצה, עסזרא גרשי (מימין) עם אורחים. צילום ארכיון: עוזי ברק
ראש המועצה, עסזרא גרשי (מימין) עם אורחים. צילום ארכיון: עוזי ברק

המאבק בין הורי בנות בית ספר חב"ד בעמנואל לראש המועצה, עזרא גרשי, ממשיך לעורר סערה בעיר הקטנה, המספקת מידי שני וחמישי כותרות.

ועדת החינוך של הכנסת קבעה לפני מספר שבועות כי מספר כיתות בבית הספר המקומי יועברו לתלמידות חב"ד, שלמדו עד השנה, לא להאמין - במכולות קירור. מתוך 16 כיתות בבניין בית הספר המקומי, קיבלו תלמידות בית ספר חב"ד רק חמש כיתות קטנות, אשר לטענת הנהלת בית ספר חב"ד וההורים אינן עונות על הצרכים.

ההורים זעמו, אבל ראש המועצה המקומית, עזרא גרשי, לא התרגש. הוא התעלם מטענות ההורים, גם כאשר הם נתקלו, לדבריהם, בהתנהגות מחפירה מצד הנהלת בית הספר הכללי, הממוקם בבניין.

כיוון שכך, החליטו ההורים לפנות לבג"ץ. ואכן, לפני מספר ימים עתרו הורי בנות חב"ד לבג"ץ, בטענה כי אינם מקבלים את מספר הכיתות המגיע להם ושעליו החליטה ועדת החינוך של הכנסת.

בימים האחרונים מתנהלת העתירה בין כותלי בית המשפט העליון, ובעמנואל מנסים להרגיע את הרוחות מחשש שהסיפור יגיע לכותרות, כפי שקרה בפרשת האפליה בעיר.

היום (ב) טוענים ההורים כי ראש המועצה החליט לנקום בהם, ובינתיים הקפיא את כל התקציבים שאמורים להגיע לבית ספר חב"ד בעיר.

בתוך כך הודיע ראש המועצה, כי כל העלויות של המועצה בעקבות העתירה, יתקזזו מהתקציבים המיועדים לבית הספר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}