י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

ניצחון ענק להרצוג - הפסד צורב ליחימוביץ

ניצחון ענק ליו"ר העבודה יצחק הרצוג בהצבעה בוועידת מפלגת העבודה על דחיית הבחירות לראשות מפלגת העבודה. הרצוג קיבל רוב גדול מהקולות, כאשר 750 מצירי הוועידה הצביעו בעד דחיית הבחירות, בעוד 402 בלבד התנגדו. מדובר בהפסד צורב לח"כ שלי יחימוביץ וח"כ אראל מרגלית, מי שהובילו את המהלך לניסיון להוביל לבחירות לראשות המפלגה

יצחק הרצוג (מרים אלסטר, פלאש 90)
יצחק הרצוג (מרים אלסטר, פלאש 90) צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ניצחון ענק ליו"ר העבודה יצחק הרצוג בהצבעה בוועידת מפלגת העבודה על דחיית הבחירות לראשות מפלגת העבודה.

לאחר ההצבעה בוועידה התברר כי הרצוג ניצח והבחירות יידחו לעוד שנה. הרצוג קיבל רוב גדול מהקולות, כאשר 750 מצירי הוועידה הצביעו בעד דחיית הבחירות, בעוד 402 בלבד התנגדו.

מדובר בהפסד צורב לח"כ שלי יחימוביץ וח"כ אראל מרגלית, השניים שהובילו את המהלך לניסיון להוביל לבחירות לראשות המפלגה.

נאום הניצחון של הרצוג


כזכור, בפתח הוועידה, שהתכנסה בבית החייל בתל אביב, מתנגדיו של הרצוג ניסו לפוצץ את הוועידה בקריאות "בוז'י הביתה, ביזיון". בתגובה אמר הרצוג כי "סיכמתי עם מזכ"ל המפלגה חיליק בר לסלק כל מי שפעל באלימות בוועידה".

ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת העבודה ח"כ הרצוג הגיב לאחר הניצחון ואמר: "אחרי שנה של השמצות, גידופים ואלימות, יש הכרעה ברורה, חדה ונוקבת - חברי המפלגה שהיו צריכים לבחור בין אמון בדרך שלי לאמון בדרך של מרגלית ויחימוביץ אמרו את דברם.

"אני מודה למאות חברי הוועידה שנתנו בי את אמונם המוחלט. ההצבעה הזו שנוהלה באופן דמוקרטי, בכפוף להחלטות מוסדות המפלגה, יועצים משפטיים, בכפוף להחלטות המוסד לבירור עתירות ובפיקוח צמוד של השופט שמעוני - הייתה בראש ובראשונה הצבעת אמון".

הרצוג הוסיף, "בהצבעת האמון הזו אנחנו ניצחנו. אתם ניצחתם, הדרך שלנו ניצחה. תם העידן של אלימות, תם העידן של אנרכיה, תם העידן של שיח ברוטאלי אצלנו בבית. מי שזו דרכו שיחפש מהיום בית אחר. אנו יוצאים מכאן לסדר יום חדש במפלגה , לסדר יום חדש בוועידה - ומה שהיה לא יהיה עוד".
יצחק הרצוג מפלגת העבודה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}