כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המדינה החליטה: יגאל עמיר יוצא מבידוד

יממה לאחר הראיון המסעיר שהעניקה רעיית רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר, ל'בחדרי חרדים', הודיעה הפרקליטות כי תסכים להוציאו מבידוד • טרימבובלר עדיין מאוכזבת

יגאל עמיר. ישהה במחיצת עציר נוסף
יגאל עמיר. ישהה במחיצת עציר נוסף

יגאל עמיר יוצא מבידוד.

פרקליטות המדינה הודיעה היום (ב') כי תסכים ל"הפרדה זוגית"- צירופו של אדם נוסף לתאו של עמיר, רוצח ראש הממשלה, יצחק רבין.

את הדברים הודיעה הפרקליטות במהלך דיון שהתקיים בבית המשפט העליון בעקבות עתירתו של עמיר כי הוא רוצה לצאת מבידוד ומהתנאים בו הוא נמצא מאז נכלא לפני כ15 שנה.

הפרקליטות טענה כי בידודו של עמיר באה על רקע עמדת השב"כ כי קיים חשש שעמיר יפיץ את משנתו ויהיה מסוכן לחבריו לתא.

אולם מנגד אמר עמיר את דעתו בעניין וכי הביע אכזבה מהחלטת הפרקליטות: "אין לי שום כוונה להפיץ משנה לאחרים, מה שעשיתי היה באותו הזמן, אני לא מבקש לצאת החוצה, אלא רק לצאת לאגף רגיל".

אשתו, לריסה טרימבובלר אמרה בפתח הדיון כי גרסת השב"כ אשר יש חשש כי הוא יפיץ אץ משנתו כלל אינה נכונה, "אין בכלל משנה אידיאולוגית. הגיע הזמן להוציא אותו מההפרדה בה הוא מוחזק".

"המדינה מגישה כל חצי שנה בקשה להאריך את הבידוד, ובית המשפט מאשר את זה באופן כמעט אוטומטי. יגאל הוחזק בתאו בתנאים מאד קשים, למזלו הוא בן אדם חזק ומאד מאמין וזה מה שמחזיק אותו בכלא", אמרה טרימבובלר.

אתמול (א') העניקה לריסה ראיון נרחב ל'בחדרי חרדים' שם סיפרה על התחושות, הספר שהוציאה לפני שבוע, היחסים עם התקשורת ועל ילדיה שלא סובלים מעצם נישואיה עם יגאל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 13 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}