כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

דובר או שוטר? • כתב אישום נגד מנדולה

כתב אישום חמור הוגש נגד דובר מד"א ירוחם מנדולה, לפיו החזיק בתעודת שוטר שנגנבה לפני מספר שנים, והדביק עליה את תמונתו • ואיפה זוייף המסמך?

אמובלנס של מד"א. מהיום גם משטרה?
אמובלנס של מד"א. מהיום גם משטרה?

דובר או שוטר? כתב אישום חמור המייחס לדובר מגן דוד אדום (מד"א) ירוחם מנדולה עבירות של זיוף תעודת שוטר שימוש באות אזהרה החזקת רכוש משטרתי ועבירות נוספות הוגש אתמול לבימ"ש השלום בכפר סבא על ידי נציגי מחלקת התביעות של המשטרה.

על פי האישום שעליו חתום רפ"ק יואב קייסי נסע מנדולה (52) בחודש מארס השנה בנתיב השמאלי של כביש 6 ברכב מסוג פורד פוקוס השייך למד"א. זאת כ"שהוא משמיע אות אזהרה בסירנה ומפיץ אור מהבהב צבעוני.

"קצין ממשטרת נתניה רפ"ק בועז דרעי שנסע לפניו באותו הכביש ברכב משטרתי הבחין בכך הורה לו לעצור וגילה כי הנהג הוא בכלל דובר מד"א המחזיק בארנקו תעודה של שוטר בשם זיו ברדה. "על התעודה החשודה כגנובה התנוססה דווקא תמונה של מנדולה מה שהעלה חשד נוסף כי היא זויפה", אמר השוטר.

עוד נטען בכתב האישום שהוגש אתמול כי "בנסיבות העניין החזיק הנאשם מנדולה ביודעין ברכוש המשטרה בלי שנתן הסבר מניח את הדעת כיצד הגיע אליו."

האישום מייחס לו עבירות של שימוש באות אזהרה החזקת נכס חשוד הפרעה לשוטר במילוי תפקידו וכן החזקת רכוש משטרתי.

בסעיף אישום נוסף חמור יותר מסופר כי ארבעה חודשים לפני שמנדולה נתפס כשברשותו תעודת השוטר הוא זייף את התעודה בביתו שבבנימינה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}