כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

החב"דניק איגף מימין: קרע את השלט לעיני כולם

במהלך נאום ראש הממשלה בפני הפדרציות בארה"ב, קמו פעילי שמאל קיצוניים והפריעו לנאום • הרב דוד אליעזרי, שליח חב"ד שהשתלט על הפורעים, מסביר למה עשה זאת

הרב אליעזרי לצידו של ראש הממשלה. עיבוד: שטורעם
הרב אליעזרי לצידו של ראש הממשלה. עיבוד: שטורעם



ראש הממשלה, בנימין נתניהו, סיים היום (ד) את ביקורו בארה"ב.

ביום שני האחרון הגיע נתניהו לנאום בכנס הפדרציות היהודיות בניו אורלינס. פעילי שמאל קיצוניים הצליחו להסתנן לאירוע, ובמהלך נאומו הפריעו לו חמש פעמים, ואילצו אותו להפסיק את נאומו.

אחד מפעילי השמאל שקטע את דבריו של ראש הממשלה היה מתן כהן, בן 22 מתל-אביב, הלומד בימים אלו בארה"ב. לאחר שקרא מספר קריאות לעבר ראש הממשלה - התנפל עליו שליח חב"ד שעמד בסמיכות אליו, כשאליו מצטרפים לאחר מכן מספר מאבטחים - והוציאו אותו מן האולם.

הרב דוד אליעזרי, משליחי חב"ד בקליפורניה, היה הראשון שהצליח להשתלט על כהן ולמנוע ממנו את המשך הצעקות וקריאות הגנאי נגד נתניהו וישראל.

"הגעתי לכינוס מטעם חב"ד. איגוד הפדרציות משתף פעולה פעמים רבות עם חסידות חב"ד ברחבי ארה"ב. כל שנה באים כמה מחסידי חב"ד ואני הייתי בניהם", אומר הרב אליעזרי בשיחה עם קו הנייעס, 'מוקד הציבור'.

"ישבתי בשורות הראשונות בתוך האולם. בסמיכות אלינו ישבו כמה צעירים השייכים לארגוני שמאל קיצוניים ביותר. ופתאום קמה אחת מהן, בחורה צעירה, והניפה שלט נגד ישראל. לאחר מספר דקות קמו מספר צעירים נוספים והפריעו לנאומו של נתניהו.

"כשפעיל השמאל כהן קם והחל לצעוק באמצע האולם, קמתי לעברו וניסתי להפסיק אותו. הוא נשא שלט, עליו היו כתוב כל מיני דברים חמורים על ישראל ועל העם היהודי. לקחתי את השלט, נעמדתי על הכסא ומול כל הקהל פשוט קרעתי אותו לחתיכות".

בעוד אליעזרי עומד על הכיסא וקורע את השלט, הספיקו כוחות הביטחון, שלא הבינו איך הצליחו אותם פעילים להסתנן פנימה, להוציאו החוצה מן האולם. "רציתי שאנשים יראו איך אני מוחה נגד הפעילים הללו, להראות שלא כל עם ישראל והיהודים הם כך.

"יהודי שמאבד את הדרך שלו בחיים ולא מבין את הקשר שלו לארץ הקודש, זה באמת אסון. הוא צריך להבין את קשר בין העם היהודי וארץ הקודש ואז הוא כבר לא יעשה דברים כאלו".

הרב אליעזרי מספר לסיום, כי בבוקר שלמחרת הוא קיבל טלפון מיו"ר הכנס. "מדובר באדם שהוא לא יהודי". הוא הודה לו על התמיכה בישראל ובמעשיו נגד אותם פעילי שמאל באותו אירוע.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}