כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

רובינשטיין, באוגנדה כבר היית? • סיקור

"באוגנדה היו מאפשרים לכם לבנות בלי הגבלה", אמר שגריר אוגנדה באו"ם, שהפתיע את ראש עיריית ביתר, והגיע לסיור • ואנחנו, לא ידענו שגם באו"ם עוקבים אחרי רובינשטיין

שיחה ערנית, רובינשטיין עם ידיד חדש. צילום: יהודה קלמן
שיחה ערנית, רובינשטיין עם ידיד חדש. צילום: יהודה קלמן

"נהניתי מאוד בביקור בעיר ואני מקווה לחזור שוב. תמשיך בעבודתך הטובה – כך אמר שגריר אוגנדה באו"ם ונציגה במועצת הביטחון של האו"ם, מר ראוהאקנה רוגונדה לראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין בתום ביקור מפתיע שערך בעיר ביתר עילית.

ראש העיר סקר בפני האורח את תולדותיה של העיר ביתר ואת החלטות הממשלה בנוגע להיקף האוכלוסייה והבניה העתידית כעיר שהיא בקונצנזוס הלאומי.

רוגונדה המבקר בישראל כאורח יו"ר ועידת הנשיאים של הארגונים היהודיים, מר מלקולם הונליין סייר ברחבי הארץ, נפגש עם שרי החוץ והפנים ויו"ר הכנסת, ביקר במנהרות הכותל וסייר לאורך גבולותיה של ישראל. אל השגריר נלוו; חבר ועידת הנשיאים, מר לארי מגיד ועוזריו.

השגריר האוגנדי שזה ביקורו הראשון בישראל הביע פליאה על האפשרות להקפאה נוספת של הבניה בביתר עילית והתקשה להבין את הסיבה לכך. רוגונדה אמר בהלצה כי "אילו היו היהודים מתיישבים אצלנו באוגנדה היינו מאפשרים להם לבנות ללא כל הגבלה...". השגריר ומשלחתו ערכו סיור ברחבי העיר והתרשמו מהאוירה המיוחדת ומיופיה של העיר.

ואולי ישמע מי מהנציגים החרדים את קריאת השגריר ויביא מאוגנדה את הפתרון למצוקת הדיור החרדית
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}