כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

מיכל רנד: "לא רוצה שהילדים ילמדו במקומות צבועים"

משפחת רנד חשה בתקופה האחרונה מאוימת. "יש להם שריטה והשריטה פוגעת בנו", אומרת מיכל רנד על המתנכלים למשפחתה. "אלה אנשים פרטיים שלא מעוניינים בפעילות שלנו"

שולי רנד. צילום ארכיון: בחדרי חרדים
שולי רנד. צילום ארכיון: בחדרי חרדים

"במגזר החרדי יש אנשים פרטיים שלא מעוניינים בפעילות שלנו". כך אומרת מיכל רנד, אשתו של הזמר והשחקן, שולי רנד, בראיון ל'ידיעות ירושלים'. לדבריה, בתקופה האחרונה מרגישה משפחת רנד מאוימת מצד גורמים וגופים בציבור הכללי והחרדי, המנסים להתנכל להם בכל דרך.

"אני יכולה למצוא פתאום את המראה של האוטו שלי שבורה, או פתק אנונימי עליו נכתב 'תפסיקו להכניס צרות לשכונה שלנו'", מספרת מיכל בכאב.

גם המעבר משכונה חרדית לשכונה מעורבת לא הועיל. לטענתה, יש אנשים אשר מסתובבים עם מצלמות ועוקבים אחר פעילותם ומעלים לפעמים סרטונים המתעדים את חייהם האישיים לאתרי האינטרנט - ושם תוקפים אותם.

לרנד יש הגדרה מדויקת לאלו המטרידים אותם ולא מאפשרים להם מנוחה: "הם אלו שמחוץ לקונצנזוס, יש להם שריטה והשריטה פוגעת בנו".

הזוג שולי ומיכל רנד, חזרו בתשובה לפני 15 שנה. הם מתגוררים בירושלים, הורים לשבעה ילדים ושני נכדים. לפני מספר שנים, שיחקו הזוג יחד בסרט שזכה להצלחה מסחררת בישראל - 'אושפיזין'.

לאחר שיצא הסרט אל המסכים, התקשרו אל בית המשפחה והמליצו כי מוטב שבתם תעזוב ותעבור ללמוד במוסד אחר. למרות ההמלצה, בתם של רנד נשארה ללמוד במוסד, אך בתם הקטנה יותר כבר לא התקבלה לאותו מוסד חינוכי.

מיכל רנד עברה תהליך ארוך בניסיון להכניס את בתה, עד שלבסוף הבינה כי היא צריכה להעביר את הילדות למקום אחר. "אמרתי לעצמי, מה אני צריכה את זה? אלך לאיפה שמעריכים את הפעילות שלנו ולא למקומות צבועים, זה לא בשבילי הצביעות הזאת, והעברתי את הילדות לבית הספר 'בית חנה' של חב"ד".

הראיון המלא התפרסם ב'ידיעות ירושלים'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}