כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

דרמה בגאולה: תינוק 'נחטף' - ונמצא בריא ושלם

אישה נכנסה ל'פלאפל שלמה' בשכונת גאולה עם בנה הפעוט, ששכב בעגלה • רגע אחרי הקניה, הבחינה שהתינוק נעלם • דיווח על רגעי הדרמה והחיפושים • תמונות מהשטח

צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24
צילום: שמואל בן ישי, חדשות 24



חיפושים קדחתניים שנערכו בשעת ערב מאוחרת בירושלים, אחר תינוק כבן תשעה שבועות, הסתיימו בערך בשעה 22:30 הודות לתושיית אזרחית ובעזרת זק"א והמשטרה.

הכול החל כאשר אישה חרדית נכנסה ל'פלאפל שלמה' במרכז רחוב מלכי ישראל שבשכונת גאולה, עם בנה התינוק ששכב בתוך עגלת טיולון. בעגלה השאירה האישה גם את תיקה האישי, ובו מכשיר טלפון סלולארי.

כעבור שתי דקות, כשסיימה את הקניה, היא נדהמה לגלות כי התינוק והעגלה - היו ואינם.

היא פצחה בזעקות, ומתנדב זק"א, ראובן ראובן, תושב ביתר עילית, ששמע את הצעקות הגיע אליה, לקח את הפרטים, והזעיק מיידית מתנדבים לאיתור העגלה.

תוך דקות אחדות, פתחו מתנדבי זק"א בסריקות ואף הקימו חפ"ק מאולתר ב'פלאפל שלמה'.

כעבור זמן, התקבל דיווח על עגלת תינוק שנמצאה נטושה ברחוב נחום, אך בן משפחה שהתבקש לזהות, בישר למתנדבים כי לא מדובר בעגלה המבוקשת.

מתנדבי זק"א והמשטרה, המשיכו בחיפושים.

אזרחית שצעדה באותה שעה ברחוב יחזקאל, האזינה לכרוז שביקש את עזרת הציבור בחיפושים. היא הבחינה באדם מבוגר, לצד עגלה שחורה ובה תינוק.

האיש סיפר, כי את העגלה העבירה לו דקות אחדות קודם לכן אישה אחרת. האישה לא חשבה פעמיים - ונמלטה עם העגלה לכיוון החפ"ק.

בחפ"ק, נבדק התינוק - והתברר כי הוא בריא ושלם, ואפילו התיק שהיה על העגלה, חזר בשלמותו.

הסיפור טרם התבהר בשלימותו. בעוד המשטרה טוענת, כי היה כאן ניסיון חטיפה, יש מי שמספר על אישה תמהונית שצעדה עם העגלה המיותמת.

מבדיקת האירוע, עולה כי אישה, ככל הנראה תמהונית לקחה מהחנות את העגלה ובתוכה התינוק, יצאה מהחנות וכעבור כמה עשרות מטרים העבירה את העגלה לגבר - ונעלמה מהמקום. נפתחו סריקות אחריה על פי תיאור לבושה. אשה אחרת שמעה את התיאור בכריזה, הבחינה בעגלה ברחוב יחזקאל, כשהיא נמצאת אצל גבר שלא ממש החזיק את העגלה - לקחה את הטיולון והגיעה אל החפ"ק.

התינוק הוא נכדו של האדמו"ר מקרעטשניף-קרית גת.

צילומים: שמואל בן ישי, חדשות 24





























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 23 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}