כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

צפו: ועידת שלומי אמונים נפתחה באוקראינה

ועידת שלומי אמונים יצאה לדרך: צירי הוועידה התקבצו מכל רחבי הארץ ויצאו בשלוש טיסות עוקבות לאוקראינה • שגריר ישראל באוקראינה קידם את פני הצירים בשדה התעופה בוריספול

צפו: ועידת שלומי אמונים נפתחה באוקראינה

ועידת תנועת שלומי אמונים נפתחה אתמול (ד') באוקראינה, לציון ארבעים שנה לייסודה של התנועה בידי היו"ר הבלתי נשכח הרב מנחם פרוש זצ"ל.

למעלה ממאה צירי הוועידה הגיעו מכל רחבי הארץ, בהם רבנים, ראשי ערים, סגני ראשי ערים, חברי מועצות, מנהלי לשכות לפניות הציבור, מנכ"לי מוסדות, ותיקי התנועה ופעיליה.

הצירים יצאו מנתב"ג בשלוש טיסות עוקבות, בשל מספרם הרב והעובדה שלא ניתן היה לרכז את כולם בטיסה אחת, לנוכח ההרשמה שהתפרשה על פני מספר שבועות, ולאחר שמספר פעמים הוחלט להגדיל את מספר המשתתפים בוועידה מעבר לתכנון המקורי, בשל הביקוש הרב.

עם נחיתת הקבוצה הראשונה על אדמת אוקראינה הגיע שגריר ישראל בקייב לשדה התעופה, וקידם את נציגי הוועידה בברכת ברוכים הבאים. השגריר ליווה את נשיא הוועידה, סגן שר החינוך מאיר פרוש אל מחוץ לשדה התעופה, והפציר במשתתפי הוועידה שלא יהססו לפנות לשגרירות ולבקש עזרה וסיוע אם יזדקקו לכך.

לאחר תפילת מנחה ברחבת היציאה משדה התעופה, הועידה הוועידה את פניה לעיירה ניעז'ין, שם מנוחתו כבוד של האדמו"ר האמצעי מחב"ד, לשפוך שיח ותפילה. לעת ערב שבה הוועידה לבירה קייב, שם התפזרו הצירים במספר מלונות, לאחר שסעדו ארוחת ערב במהלך הנסיעה באוטובוסים בדרך חזור מניעז'ין.

















































































ועידת שלומי אמונים מאיר פרוש אוקראינה ועידה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}