כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

עידוד חרדים לצאת ללמוד: מלגות ללומדים בהפרדה

משרד החינוך במיזם חדש: סטודנטים חרדים שילמדו במוסדות אקדמיים, בהם קיימת הפרדה בין גברים לנשים, יקבלו מלגת לימודים בשווי של עד 33% משכר הלימוד

עידוד חרדים לצאת ללמוד: מלגות ללומדים בהפרדה

בעוד הסטודנטים מנהלים מאבק נגד מלגות הבטחת הכנסה לאברכים, משרד החינוך ממשיך בעידוד היציאה ללימודים ולתעסוקה בקרב הסטודנטים החרדים: במיזם חדש לקידום ועידוד השכלה גבוהה במגזר החרדי שמפרסם משרד החינוך נכתב, כי סטודנטים חרדים שילמדו במוסדות אקדמיים, בהם קיימת הפרדה בין גברים לנשים, יקבלו מלגת לימודים בשווי של עד 33% משכר הלימוד.

במודעה, שפורסמה בסוף השבוע האחרון, נכתב: "משרד החינוך מבקש לעודד את הציבור החרדי לרכוש השכלה אקדמית, וזאת במטרה להקל את השתלבותו של ציבור זה בשוק התעסוקה".

סטודנט חרדי במכללה החרדית בקריית אונו, אומר בשיחה ל'בחדרי חרדים': "מדובר במיזם חדש, אני לראשונה שומע עליו ממך. לדעתי, רבים מהציבור החרדי שאין באפשרותם להשיג מלגות לימודים מקרנות שונות, בהחלט יוכלו להנות ממלגות הלימוד הללו. מדובר בדבר שרק יכול להביא תועלת בציבור החרדי".

תנאי קבלת המלגה המינימאליים למלגה שכזאת הם ש"התלמידה/ה לומד/ת במוסד המנהל מערכת לימודים נפרדת לנשים וגברים, באותו מבנה על פני ימי לימוד נפרדים", או "במבנים נפרדים או בכיתות נפרדות".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}