כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

המערכה הבאה של הרב אמנון יצחק: השבועונים

אחרי שנכשל במערכה נגד הזמרים, פותח הרב אמנון יצחק במערכה חדשה: השבועונים החרדיים • "הורסים את היהדות, מינות, ומי הכותבים? נערים מנוערים – ריקנים!"

המערכה הבאה של הרב אמנון יצחק: השבועונים
יעקב נחומי

אחרי שנכשל במערכה נגד הזמרים החסידיים ועולם המוזיקה, פותח הרב אמנון יצחק במערכה חדשה: מלחמה בשבועונים החרדיים.

בחצי שנה האחרונה הקדיש הרב אמנון יצחק את הרצאותיו ואת מירב הידיעות באתר האינטרנט שהוא מפעיל למתקפה נגד עולם המוזיקה החסידי. במסגרת הקמפיין הוא יצא כנגד כל זמר, להקה או מפיק, שלטענתו, לא פעלו בקנה אחד עם ההלכה.

שיא המערכה נגד הזמרים היה כאשר לפני מספר שבועות החתים את גדולי ישראל נגד הזמרים, ערבי שירה והופעות מעורבות.

אלא שהמערכה, למרות כל המאמץ, לא הוכתרה בהצלחה.

כעת הוא עובר למערכה הבאה: מקורות שונים טוענים כי הרב מתכנן להקדיש בשבועות הקרובים את הרצאותיו, בין היתר, למערכה נגד 'השבועונים בציבור החרדי'. כמו במערכה הקודמת, ככל הנראה יקדיש הרב חלק ניכר מהידיעות באתר האינטרנט 'שופר', ההמופעל על ידי הארגון שבראשו הוא עומד, למאבק.

בידיעה ראשונה הקשורה במאבק החדש, שפורסמה באתר 'שופר', מביא הרב פסקי הלכה של גדולי ישראל נגד השבועונים, וכותב בכותרת את הדברים הבאים: "מתוך דברי גדולי התורה: טשטוש, דעות כוזבות, מרבים מחלוקת, רכילות זולה, ריקנות, הורסים את היהדות, מינות, קרירות פשרנות, מעשה שטן, עמלק. ומי אלה הכותבים? נערים מנוערים – ריקנים!".

את הדברים מייחס הרב לכתבות ולכתבים של השבועונים המובילים בציבור החרדי, הנרכשים מידי סוף שבוע על-ידי רבבות בציבור החרדי, בארץ ובעולם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 31 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}