י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

דרמטי: צפו בחיילי צה"ל משתלטים על אחיו של המחבל

במהלך הלילה ביצעו חיילי צה"ל פעילות נרחבת במרחב העיר חברון • במהלך הפעילות עצרו את שני אחיו של המחבל שביצע את פיגוע הדקירה בקרית ארבע בו נהרגה הלל יפה אריאל ז"ל - צפו בתיעוד הלילי

חיילי צה"ל במהלך הפעילות הלילה
חיילי צה"ל במהלך הפעילות הלילה

לכידת בני משפחתו של רוצח יפה אריאל הי\"ד


כוחות צה"ל עצרו במהלך הלילה (ב') בכפר בני נעים שבאזור חברון את שני האחים של המחבל מוחמד טראיירה שרצח בשבוע שעבר את הלל יפה אריאל הי"ד בת ה-13 במיטתה בקריית ארבע. אתמול לפנות בוקר דיווחו הפלסטינים כי צה"ל עצרו את לארן טראיירה, אחות המחבל.

הכתר באזור חברון נמשך גם היום, וזאת על מנת לסייע באיתור חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע הרצחני. גורמים בצה"ל אומרים כי תגבור הכוחות וכן הפעילות המוגברת נועדה ליצור הרתעה ומניעת פיגועים נוספים.

במהלך השבת, לאחר פיגוע הירי בציר 60 בו נרצח מיכאל (מיכי) מרק הי"ד ונפצעה אשתו חוי ובתו תהילה, צה"ל הטיל כתר על חברון וסביבתה כחלק מהמאמץ לתפוס את המחבלים.

מדובר על כתר בהיקף עצום ובעליית מדרגה בצעדים שננקטו נגד התושבים, כאשר בפעם הקודמת שננקט צעד דומה, היה במהלך מבצע "שובו אחים" לאחר חטיפת ורציחת שלושת תלמידי הישיבה לפני כשנתיים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד.

בצה"ל אומרים שאין מדובר בענישה קולקטיבית של התושבים, "כשאנחנו מבינים שמסתובבת חוליה כמו זו של היום אנחנו צריכים לשים עליה יד, ואם לא - יהיו עוד פיגועי ירי" אמר קצין בצה"ל לאחר הפיגוע, והסביר את גל הפיגועים בסוף השבוע: "אחת הסיבות להתפרצות הזו היא סיום הרמדאן - בעשרת הימים האחרונים של החודש, היסטורית, יש יותר פיגועים - ושנית, פיגועים שנגמרים בהרוגים מביאים עוד פיגועים. בהינתן שההסתה ברשות לא פוחתת ואין אף מנהיג שמגנה, פיגוע של ילדה שנרצחת במיטתה ואין גינוי של הרשות מזמין את הפיגוע הבא".
חיילי צה''ל יפה אריאל חברון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}