י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

ראוכברגר זעק: "חכמי לב זה רעל" • וידאו

לאחר דיון סוער אישרה מועצת העיר ירושלים את התקציב עבור הישיבה התיכונית "חכמי לב". יו"ר סיעת "יהדות התורה" בירושלים אליעזר ראוכברגר אמר בדיון: "חכמי לב זה רעל לציבור החרדי". צפו בדיון הסוער

אליעזר ראוכברגר
אליעזר ראוכברגר

לאחר דיון סוער אישרה הערב (חמישי) מועצת העיר ירושלים את הצעתו של ראש העיר ניר ברקת לאשר את תקציב עבור "הישיבה התיכונית החרדית חכמי לב", זאת למרות ההתנגדות הנחרצת של חברי המועצה החרדים.

יו"ר סיעת "יהדות התורה" בירושלים, אליעזר ראוכברג, זעם על ההחלטה וצעק בדיון: "חכמי לב זה רעל לציבור החרדי. מדובר במוסד אנטי חרדי מובהק שכל מטרתו לפגוע בציבור החרדי ולהרוס אותו מבפנים. כל רצונם זה לשנות את הציבור החרדי מבפנים".

ראוכברגר


מ"מ וסגן ראש העיר יצחק פינדרוס תקף את חברי המועצה החילונים ואמר: "אתם צבועים. דואגים לקבוצה של שישים איש. מעולם העירייה לא נתנה לישיבה קטנה חרדית צלחת פיצוחים. מנהל המוסד מסתובב במשרדי הממשלה ואומר כי בא לשנות את הציבור החרדי. הם רוצים לשנות אותנו מבפנים. הרפורמים החדשים שבאים להרוס את הדת מבפנים סופם של תנועות רפרומיות שנעלמות בהתבוללות".

חבר מועצת העיר ישראל קלרמן אמר בישיבה: "לא יכול להיות שישיבה שהיא נגד גדולי ישראל תקבל מיקום ותקציב בתוך ליבה של שכונה חרדית".
אליעזר ראוכברגר עיריית ירושלים ישיבת חכמי לב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}