ט"ז תשרי התשפ"ה
18.10.2024

28 הרוגים ועשרות פצועים בפיגוע התאבדות באיסטנבול

מתעדכן • שני פיצוצים החרידו בשעה האחרונה את נמל התעופה באיסטנבול, טורקיה. על פי הדיווחים, שלושה מחבלים מתאבדים התפוצצו בכניסה לנמל. 28 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפגעו. צפו בתיעוד מהזירה

זירת הפיצוץ בנמל התעופה באיסטנבול
זירת הפיצוץ בנמל התעופה באיסטנבול

מתעדכן: שני פיצוצים נשמעו בשעה האחרונה (שלישי) בנמל התעופה באיסטנבול, טורקיה. כך מדווחים כלי התקשורת במדינה. על פי מהדיווחים, 28 בני אדם נהרגו ועשרות נוספים נפצעו באירוע.

עד ראייה סיפר לרשת CNN הטורקית כי היריות שנשמעו במקום הגיעו מכיוון רכב במגרש החניה בשדה. עוד דווח כי ככל הנראה מדובר בפיגוע התאבדות שבוצע על ידי שני מחבלים מתאבדים.

000
נוסעים נשכבים על הארץ מיד לאחר האירוע

כוחות ביטחון והצלה גדולים הוקפצו למקום. בתיעוד מהמקום נראים נוסעים בתוך השדה כשהם מנסים להסתתר ונשכבים על הארץ, כאשר המקום כולו זרוע הרס וחורבן. על פי דיווחים ראשוניים, באירוע לא נפגעו בחסדי שמיים אזרחים ישראלים.

על פי עדי ראייה מהמקום, המחבלים פתחו באש, זרקו רימונים ולאחר מכן פוצצו את עצמם בעמדת השיקוף הביטחוני בכניסה לשדה. רק אמש הוציאה מחלקת המדינה האמריקנית אזהרת מסע לאזרחיה, בה קראה שלא להגיע לטורקיה מחשש לפיגועי טרור.

מרשות שדות התעופה נמסר: "שתי הטיסות היחידות הערב מאיסטנבול מאטטורק לתל אביב נחתו כבר בישראל. טיסה לאיסטנבול המריאה לפני כשעה - ובטח תנחת בשדה חליפי. שתי טיסות אמורות לצאת הערב לאיסטנבול של טורקיש אייר ליין. נכון לרגע זה לטיסה של טורקיש אייר ליינס - החברה עצרה את הצ'ק אין".

בנוגע לטיסות הבאות נמסר: "אנחנו ממליצים לציבור הטסים לבדוק בחברת התעופה ובאתר האינטרנט של רשות שדות התעופה".
טורקיה פיצוץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}