ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

המשטרה: נמצאו ראיות נגד יועצת ראש הממשלה פרח לרנר

המשטרה סיימה את החקירה בעניינה של יועצת ראש הממשלה, החשודה כי פעלה בניגוד עניינים וביצעה עבירות מרמה

נתניהו. צילום: מרים אלסטר פלאש 90
נתניהו. צילום: מרים אלסטר פלאש 90

דוברות המשטרה הודיעה היום (ג) על סיום החקירה בעניינה של יועצת בכירה במשרד ראה״מ.

היחידה הארצית של המשטרה סיימה חקירת חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ומרמה והפרת אמונים על ידי פרח לרנר, יועצת בכירה במשרד ראה״מ.

החקירה החלה ביולי 2015 לבקשת היועמ״ש לממשלה, לאור חשד כי לרנר פעלה בניגוד עניינים במסגרת תפקידה.

במסגרת החקירה נגבו עדויות רבות, נתפסו מסמכים בהיקף נרחב ונחקרה באזהרה היועצת פרח לרנר בגין חשד לביצוע עבירות של קבלת דבר במרמה ומרמה והפרת אמונים ומקורבה בחשד לסיוע בביצוע עבירות אלה.

עם סיום החקירה, גובשו ראיות לכאורה לפעילות בניגוד עניינים והעברת מידע שאינו נגיש לציבור למקורב לה, בהתייחס לגורמים שהיו בהתקשרות עסקית איתו.

עם סיום החקירה מעבירה משטרת ישראל למחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה, אשר ליוותה את החקירה, את כלל הממצאים, תשתית הראיות לכאורה והחומרים שנאספו, לעיון והחלטה.

עו"ד רועי בלכר ממשרד גולדפרב זליגמן ושות' מסר בתגובה: גב׳ לרנר היא עובדת ציבור מסורה, חרוצה וישרה, שעבודתה זוכה לשבחים רבים, הן של גורמים מכל גוני הקשת הפוליטית, והן של גורמים מקצועיים בכל משרדי הממשלה.

"החקירה בעניינה בנוגע לניגוד עניינים אפשרי נמשכת כבר 8 חודשים, וזאת כאשר מלכתחילה לא היה מקום לבדיקת העניין במישור הפלילי. אין לנו ספק, שלאחר שהפרקליטות תלמד את תיק החקירה היא תגיע למסקנה שלא נפל רבב בכל התנהלותה של גב׳ לרנר" אמר.
פרח לרנר חקירה משטרה העמדה לדין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}