ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

'שבוע הסייבר הלאומי' צוין במכללה החרדית בגן יבנה

לרגל 'שבוע הסייבר הלאומי' הוזמנו עשרות תלמידים חרדים להרצאה מיוחדת על 'הסייבר בישראל - השלכותיו וההגנה מפניו'

'שבוע הסייבר הלאומי' צוין במכללה החרדית בגן יבנה

הסייבר שפרץ לתודעתנו בשנים האחרונות עם העצמת הטכנולוגיה הביא בחובו גם פריצות ותחכומים נועזים שלא היו מוכרים עד כה. מומחים של סייבר ושל תחום הקיברנטיקה בכלל, הפכו למבוקשים בכל מפעל וחברה המכבדת את עצמה.

לנוכח זאת הוקמו במדינות רבות לוחמי סייבר מיוחדים שתפקידם מחד לפקח על המחשוב במדינתם מפני כל פריצה וזליגת חומר אפשרית ומאידך גם כלי ריגול אחר כלים פרוצים של שכניהם.

בשנים האחרונות גברה המודעות גם בישראל ורבים מבקשים ללמוד את המקצוע. במכללת גן יבנה שוקדים בימים אלו על פתיחת החוג למדעי מחשב שיכלול בתוכו גם את מגמת הסייבר.

לאור זאת ולרגל 'שבוע הסייבר הלאומי' הוזמנו עשרות תלמידים חרדים המתעניינים בלימודי מדעי המחשב וקיבלו הרצאה מיוחדת על 'הסייבר בישראל - השלכותיו וההגנה מפניו' מפי ראש החוג למדעי מחשב באולם הספרייה של המכללה בגן יבנה.

המכללה מיסודו של הגרי"ד גרוסמן המעניק פלטפורמה עבור אברכים בני תורה החרדים לפרנסתם ואינם מוותרים על קוצו של יו"ד פתח את שעריו לפני כשלוש שנים כשלוחה החרדית של 'המכללה האקדמית אשקלון' ומהווה בית חם ליראי השם המכלכלים את ביתם בתבונה.

המבקשים להצטרף ללימודים במכללה יעשו שאלת רב ועל פי הוראת רבם יצטרפו לאחד מהמסלולים הקיימים כיום במכללה שהינה על טהרת הקודש: בית הספר לעבודה סוציאלית; החוג לפוליטיקה וממשל; בית הספר לכלכלה - הכולל תכנית כלכלה וניהול ותוכנית כלכלה ובנקאות. בנוסף בקרוב יצטרפו אל המסלולים הקיימים גם: החוג למדעי המחשב - הכולל תכנית לתוכנה ופיתוח ותכנית למגמת סייבר; החוג לסיעוד; והחוג לחינוך.

רבנים ומו"צים שעברו על סדרי הלימודים בקמפוס החרדי הביעו את שביעות רצונם כמו גם את שאיפתם ומשאלתם לקדם יוזמות של הרחבת מעגלי העבודה וביסוס מקצועות שיש בהם פרנסה עבור אברכים חרדים הרוצים להביא פרנסה לביתם באורח מכובד ושלא על חשבון אורח החיים. "הקמפוס החרדי בגן יבנה", אומר הגרי"ד גרוסמן, "הוא בהחלט פתרון קל ונוח עבור אותם אלו הרוצים לכלכל את ביתם בתבונה ובד בבד לא לוותר על קוצו של יו"ד מדרך החיים".

יצוין, כי במסגרת הסכם שיתוף פעולה בין רפא"ל - מערכות לחימה מתקדמות בע"מ לבין המכללה יוכלו התלמידים לרכוש ידע מהמומחים, בנוסף לשיתופי הפעולה הקיימים עם אלת"א והקריה הגרעינית בדימונה.
מכללה חרדית בגן יבנה שבוע הסייבר גן יבנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד