כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

במקום יום הולדת - יונתן הובא למנוחות • תיעוד מהזירה

בני משפחתו של יונתן סיטבון ז"ל התכוננו לחגוג את יום הולדתו השנתיים בעוד 5 ימים • הערב, שעות ספורות לאחר הטרגדיה, הוא הובא למנוחות • כתבתו של משה נוסבום

במקום יום הולדת - יונתן הובא למנוחות • תיעוד מהזירה
ערוץ 2



באדיבות הערוץ השני



בעוד חמישה ימים בדיוק היה אמור יונתן דניאל סיטבון ז"ל לחגוג את יום הולדתו השנתיים. במקום לנפח בלונים, לאפות עוגה ולשיר שירים שמחים - נאלצו הערב בני משפחה המומים ללוות בדרכו האחרונה את הפעוט, שנמחץ למוות על-ידי דלת אל הר המנוחות בירושלים, שם נקבר.

לפי 'חדשות 2', מתקשים במשטרה לקבל את גרסת השכנים, שעל פי החשד השאירו את הדלת שגרמה לאסון הכבד בשכונת קריית יובל. השניים טוענים, כי אכן לפני כחודש וחצי ערך בביתם קבלן שיפוצים והחליף את הדלת, אך הוא העביר את הדלת הישנה - שמחצה למוות את התינוק - לפינת האשפה בחצר.

אז, כך על פי גרסת הבעל, חמד אחד השכנים האחרים את הדלת והחזיר אותה ללובי המבנה, כדי להתקינה בביתו או במטרה להעבירה למחסנו. גם רעייתו ממשיכה להכחיש כי הם התרשלו. במשטרה לעומת זאת אומרים, כי העדויות בזירה סותרות את טענות השכנים, וזימנו למסור עדות בני משפחה נוספים, כמו גם שכנים אחרים ופועלים שלקחו חלק בשיפוץ.

יונתן סיטבון ז"ל נפצע בצהריים אנושות, לאחר שדלת פלדה נפלה עליו ומחצה אותו למוות. אמו יצאה עימו מהדירה לטיול, ובעת שהכינה את עגלת התינוק בחדר המדרגות, נגע הפעוט בדלת פלדה שהייתה מונחת בחוץ וזאת נפלה עליו. ניסיונות ההחייאה לא צלחו והוא נפטר כעבור זמן קצר בבית החולים.

לפי 'חדשות 2', מהחקירה עד כה עולה שאחד השכנים החליף את דלת ביתו לפני כחודש והשאיר את הדלת הישנה כשהיא שעונה על קיר חדר המדרגות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}