י"ח תשרי התשפ"ה
20.10.2024

הרב לאו מגיב לאבו מאזן: אנו רודפים שלום

לאחר שנשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן העליל על הרבנים היהודים כאילו דרשו מהממשלה להרעיל בארות מים של פלסטינים, הרה"ר הרב דוד לאו מגיב לעלילה: "רבני ישראל רואים ערך עליון בחיי אדם 'חביב כל אדם שנברא בצלם'"

הרב דוד לאו (יעקב כהן, פלאש 90)
הרב דוד לאו (יעקב כהן, פלאש 90)

נשיא הרשות הפלסטינית אבו מאזן העליל על הרבנים היהודים בישראל כאילו דרשו מהממשלה להרעיל בארות מים של פלסטינים. בתגובה, הרב הראשי לישראל, הרב דוד לאו, הגיב לנשיא הרשות ואמר כי תורת ישראל היא תורת חיים.

אבו מאזן אמר את הדברים בפני חברי הפרלמנט האירופי. "הישראלים אומרים 'הפלסטינים מסיתים, הפלסטינים מסיתים', רק לפני שבוע קמו מספר רבנים בישראל ופרסמו הכרזה ברורה בה הם דרשו מהממשלה להרעיל את המים כדי להרוג פלסטינים" אמר אבו מאזן.

"האין זו הסתה?", פנה אבו מאזן לנוכחים בפרלמנט. "האין זו הסתה ברורה לרצח קולקטיבי של העם הפלסטיני? אנחנו נגד הסתה". דברים אלו מצטרפים לדברים הנוספים שאמר אבו מאזן בנאום זה: "מאז אוסלו לא הושגה שום התקדמות - אנחנו מנהלים משא ומתן על מנת לנהל משא ומתן".

הרב לאו מגיב לאבו מאזן


כאמור, הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו, אמר בתגובה לדבריו השקריים של יו"ר הרשות הפלסטינית כי "הרבנות בישראל ואלפי הרבנים המכהנים בכל ערי ישראל, מכל העדות והחוגים אוהבים שלום ורודפים שלום כי זו דרך חיינו המונחית על ידי תורת ישראל, תורת חיים".

הרב הראשי הוסיף ואמר כי "רבני ישראל רואים ערך עליון בחיי אדם, אנו אמונים על המימרא כי 'חביב כל אדם שנברא בצלם'".

הרב פנה בקריאה למנהיגים הדתיים ברשות הפלסטינית להסתייג בהקדם מדברי ההסתה הקשים שהושמעו וציין כי למנהיגים הרוחניים מכל הצדדים מחויבות עליונה לפעול להרגעת הרוחות ולהרבות שלום בעולם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב גם הוא לדבריו של אבו מאזן ואמר כי "אבו מאזן הראה בבריסל את פרצופו האמיתי. מי שמסרב לפגוש את נשיא המדינה ואת ראש הממשלה נתניהו למשא ומתן ישיר, ומי שמפיץ עלילת דם מול הפרלמנט האירופי, טוען בשקר כי ידו מושטת לשלום. ישראל מחכה ליום שאבו מאזן יפסיק להפיץ שקרים ולעסוק בהסתה. עד אז, תמשיך ישראל להגן על עצמה מפני ההסתה הפלסטינית, שמניעה מעשי טרור".
אבו מאזן עלילה הרב דוד לאו הפרלמנט האירופי בנימין נתיהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}