כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

טרגדיה כואבת: פעוט נהרג בשכונת קרית יובל

טרגדיה בשכונת קרית יובל: פעוט כבן שנה וחצי נפטר לאחר שדלת פלדלת נפלה על ראשו • המשפחה החליפה את הדלת לפני כשבוע • בבית החולים נקבע מותו • המשטרה חוקרת

צילומים: נחי גל  חדשות 24, נתי שפירא דוברות זק"א
צילומים: נחי גל חדשות 24, נתי שפירא דוברות זק"א

טרגדיה בשכונה הירושלמית קרית יובל: דלת פלדלת, במשקל כבד, נפלה על פעוט כבן שנה וחצי, ממשפחה חרדית המתגוררת בשכונה. צוותי מד"א ו'איחוד הצלה' שהגיעו למקום, החלו מיד בפעולות החייאה ממושכות, שנמשכו כחצי שעה.

המקרה המזעזע ארע בבית המשפחה, ברחוב שטרן בשכונה.

הילד פונה במצב אנוש לבית החולים 'הדסה עין כרם' בעיר, כשבדרך נמשכו מאמצי החייאה. בבית החולים נקבע מותו.

דני רוטנברג, דובר מד"א ירושלים אומר ל'בחדרי חרדים': "האם יצאה מהבית כשעל ידיה החזיקה את בנה. מסיבה שטרם ברורה, דלת שעמדה בצד הכניסה לבניין החליקה ונפלה - ופגעה בראשו של הילד. הילד סבל מפגיעה בראשו, דימום ופגיעות פנימיות.

מדובר במשפחה חרדית ממוצא צרפתי, המתגוררת בבניינים המתחרדים בשכונת קריית יובל. המשפחה החליפה את דלת הבית לפני מספר ימים, והדלת הישנה עמדה כשהיא שעונה על הקיר בכניסה לבניין.

שכן מספר כי בני הזוג עלו מצרפת לפני כשלוש שנים, והגיעו להתגורר בשכונה המתחרדת. לזוג שני ילדים, שאחד מהם נהרג היום.

מבדיקה ראשונית של המשטרה עולה כי הדיירים בקומה הראשונה החליפו את דלת הכניסה לביתם לפני מס' חודשים והשעינו את הדלת הישנה על הקיר בחדר המדרגות. היום הגיעה האם ובנה בן השנה וחצי, המתגוררים בבניין, ונכנסו לחדר המדרגות. האם הורידה את התינוק מהטיולון כדי לקשור את הטיולון למעקה, התינוק ניגש אל הדלת, נגע/הזיז את הדלת וזו נפלה עליו ומחצה אותו. הוא פונה במצב אנוש לביה"ח הדסה עין כרם ושם נפטר. בני הזוג שהשאירו את דלת הפלדת בחדר המדרגות עוכבו לחקירה והם נחקרים עתה במרחב מוריה.

אלי יעקבי מתנדב זק"א ירושלים, אומר "כשהגענו למקום התינוק היה במצב אנוש לאחר שנפע מדלת פלדלת ישנה שהייתה בלובי הבניין. הילד פונה במצב אנוש תוך כדי החייאה, בבית החולים נקבע מותו. צוות של זק‏"‏א טיפלו בממצאים ובבגדי התינוק שהיו ספוגים בדם‏"‏



























תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}