כ"א אלול התשפ"ד
24.09.2024

כתב אישום: דקר למוות אב לשלושה בשמחת תורה

חיים שמלצר, בן 20, תושב ירושלים, מואשם ברצח יוסף חיים בוזגלו ז"ל • כתב האישום מגולל את שרשרת האירועים שהובילה אל הרצח: "המית אותו בדם קר בלי שקדמה התגרות"

כתב אישום: דקר למוות אב לשלושה בשמחת תורה

הותר לפרסום: חיים שמלצר, בן 20, תושב ירושלים, מואשם ברצח יוסף חיים בוזגלו ז"ל, בחג שמחת תורה האחרון.

על פי כתב האישום, שהוגש הבוקר (ג) לבית המשפט המחוזי בירושלים, חיים שמלצר התקשר בערב החג לקורבן יוסף חיים בוזגלו, ויצא עם חברו לפגוש אותו בשכונת מקור חיים בירושלים.

במהלך פגישתם, בסביבות השעה 22:00, התפתח ביניהם ויכוח מילולי, במהלכו אמר שמלצר: "אין לי אלוקים" - ואיים על בוזגלו: "אתה תשלם על זה ואני ארצח אותך". לאחר מכן בעזרת חברו גרר את בוזגלו לרחוב סמוך.

שם הצמידו אותו השניים לקיר, הנאשם שלף סכין עם להב באורך 11 ס"מ ונעץ אותו במפשעה של הקורבן, כשהוא מושך אותו בתנועה כלפי מעלה. לאחר מכן דקר את בוזגלו בפעם נוספת - הפעם בגב.

הנדקר הובא לבית החולים, כשהוא במצב קשה מאוד, לאחר שנדקר בירך וסבל מפגיעה בעורק הראשי. מאוחר יותר נפטר מפצעיו.

בוזגלו ז"ל הותיר אחריו אשה, ושלושה ילדים.

על פי כתב האישום בין השניים, היה ככל הנראה סכסוך מתמשך, גם על רקע כספי.

בכתב האישום נכתב על הדוקר: "במעשיו החליט הנאשם להמית את המנוח והמית אותו בדם קר בלי שקדמה התגרות בסמוך למעשה, בנסיבות שבהן יכול היה לחשוב ולהבין את תוצאות מעשיו ולאחר שהכין את עצמו להמית את המנוח".

מי שהיה שותף לרצח טרם נעצר. במשטרה אומרים, כי פרטיו ידועים להם, ובימים הקרובים אף הוא ייעצר.

יוסף חיים בוזגלו ז"ל, היה בן 27.

המשטרה דרשה לנתח את גופתו, אך לאחר פניית המחלקה המשפטית של זק"א לבית המשפט, התקיים דיון בבית משפט השלום בירושלים, שם נפסק כי גופתו של בוזגלו לא תנותח.

עורך הדין דרור שוסהיים, שייצג את משפחת הנרצח, הסביר כי על פי פסיקת בית המשפט, תתבצע בגופה בדיקה חיצונית בלבד באזורי הדקירה, בפיקוחו של נציג זק"א.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}