כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

גואטה יוצא להגן על הכבוד הספרדי: "נתניהו רומס אותנו"

בפוסט מושחז ותוקפני הולם גואטה בראש הממשלה נתניהו ללא רחם - "כנראה לזה התכוון מרן שאמר עליך עיזה עיוורת"

הפוסט של רן ברץ נגד הרב עובדיה יוסף זצ"ל
הפוסט של רן ברץ נגד הרב עובדיה יוסף זצ"ל

ח"כ יגאל גואטה תקף הבוקר (ד') את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות הפרסומים שאושרו על ידי לשכת ראש הממשלה, על כך שרן ברץ החל בתהליך של קליטה במשרד ראש הממשלה כיועץ נושא התקשורת במקום כראש מערך ההסברה הלאומי.

לדברי גואטה לנתניהו - "איך לא רעדו לך הידיים כשמינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הם שקר וכזב".

בחשבון הפייסבוק שלו, התייחס גואטה לחשיפת 'בחדרי חרדים' על דבריו של ברץ נגד הגר"ע יוסף זצ"ל ב-29 בדצמבר 2014, שכללו אמירות פוגעניות נגד הגר"ע, ובין היתר את הטענה כי הוא "הזיק למדינת ישראל".

גואטה פנה לנתניהו, "אפשר לרמוס חלק מהאנשים כל הזמן, אפשר לזלזל בכולם חלק מהזמן, אי אפשר לרמוס ולזלזל בכולם כל הזמן, על אף שאנו סולדים מדרך זו. בוודאי לא לעשות זאת למפלגה אחראית ונאמנה כמו ש"ס.

"כעת הלכת צעד אחד יותר מדי. זה כבר לא רמי סדן ולא לסדר תפקידים בתאגיד השידור הציבורי, וזה גם לא הגיבוי המופרז שאתה נותן לדרישותיהם של הרפורמים על מנת לכסות על יחסיך העכורים שהצלחת בכישרון רב לבנות עם הממשל בארה"ב, זה כבודו של מרן, פאר הדור הרב עובדיה יוסף זצ"ל.

"איך לא רעדו לך הידיים כשמינית אדם שדיבר על מרן בצורה מחפירה שכזו? בושה וכלימה. כל מילותיך היפות על הערכתך למרן הם שקר וכזב, תעתועי מילים שלא עולים בקנה אחד עם מעשיך, כהרגלך בקודש.

"כנראה שכשמרן אמר עליך "עיזה עיוורת שכולם הולכים אחריה" הוא ניסה ללמד עליך זכות שאתה לא רואה לאן אתה הולך. לאן אתה רוצה להגיע? רמיסת כבודו של מרן וכבודם של מיליון האנשים שליוו אותו למנוחת עולמים לא יסולח לך, וכל אשר תעשה לא יצלח. היום החלה הספירה לאחור. תתעורר!".
ראש הממשלה נתניהו רן ברץ יגאל גואטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}