ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

כך מנסה "יש עתיד" לחבל ביחסי בנט והחרדים

במפלגת "יש עתיד" ממשיכים לתקוף את הקשר שנוצר בחודשים האחרונים בין השר נפתלי בנט מ"הבית היהודי" לבין הנציגים החרדים. ח"כ אלעזר שטרן: "למה הקשר של בנט עם גור מגיע על חשבון בנות אולפנה?"

ח"כ אלעזר שטרן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
ח"כ אלעזר שטרן. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

המתקפות של מפלגת "יש עתיד" על שר החינוך נפתלי בנט והציבור החרדי נמשכים, זאת בניסיון לתקוע טריז בינו לבין הציבור החרדי. בנאום שנשא ח"כ אלעזר שטרן מיש עתיד תקף שטרן את שר החינוך נפתלי בנט על קשריו עם הציבור החרדי וטען כי בנט הפקיר את בית הספר הדתי לאומי, שנסגר בימים האחרונים בבני ברק, לטובת הקשר שלו עם חסידות גור.

ב"חרדי חרדים" פרסם אתמול כי שר החינוך נפתלי בנט פנה לשר הבריאות יעקב ליצמן שידרוש מאיש מפלגתו ראש העיר בני ברק חנוך זייברט שלא לפנות את בית הספר 'צביה' המשתייך למגזר הדתי לאומי ברחוב מימון בעיר.

בינתיים מתעקש זייברט לפנות את בית הספר זאת לטענת גורמים בעיירה כי רוב תלמידי בית הספר לא תושבי העיר וקיים מצוקה של מבני ציבור עבור תושבי העיר.

"למה הקשר של שר החינוך נפתלי בנט עם חסידות גור צריך לבוא על חשבון בנות אולפנה מהציונות הדתית?" כתב שטרן בדף הפייסבוק שלו.

המתקפה של שטרן על בנט היא ניסיון נוסף של יש עתיד לתקוף את שר החינוך על קירבתו לציבור החרדי במטרה למנוע את ההטבות ושינוי המגמה שיזם נפתלי בנט במשרד החינוך לטובת הציבור החרדי מאז כניסתו לתפקיד.

לדברי גורם חרדי, "יש עתיד מנסים ללחוץ את בנט באמצעות התקשורת החילונית ולהוציא שם באופן לא מחמיא כדי שיפסיק לעזור לציבור החרדי".

מתקפה זאת מצטרפת למתקפה נוספת של יו"ר יש עתיד יאיר לפיד נגד שר החינוך נפתלי בנט בעקבות החלטתו לשנות את חוק הליבה לטובת הציבור החרדי.

בפוסט שהעלה אז לפיד הוא כתב: "איך זה מחזק את מסורת ישראל שעשרות אלפי ילדים שלא מקבלים את ארגז הכלים הכי בסיסי של שוק העבודה? הרי לא כל ילד חרדי יהיה פוסק הדור".
נפתלי בנט יש עתיד אלעזר שטרן חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד