י"ג אלול התשפ"ד
16.09.2024

בגלל נביחת כלב - דקירות בחצר בית הכנסת

כתב אישום נגד תושב באר שבע, לאחר שקטטה שהחלה בבעיטה בכלב, התפתחה לתגרה בחצר בית הכנסת ובשיאה דקר הנאשם גבר בן 64 ופצע אותו

צילום אילוסטרציה: shutterstock
צילום אילוסטרציה: shutterstock

בבית משפט השלום בבאר שבע הוגש כתב אישום נגד תושב העיר בן 33, שהיכה ודקר בסכין עובר אורח ליד בית הכנסת, על רקע ויכוח שהתפתח בין השניים, לאחר שהנפגע העיר לו על כך שהוא בעט בכלב של בתו.

לפני שבועיים, מעט לאחר כניסת השבת, מ.ס. יהודי בן 64 התארח בבית בתו בבאר שבע. אודי יהודה אוחיון בן ה-33 היה בדרכו לבית הכנסת "אהבת חנה" ברחוב קדושי סלוניקי בבאר שבע. אוחיון חלף על בית בתו של מ. וכלב קטן אשר שייך לבתו של מ. רץ מסביב ונבח על אוחיון. בתגובה, הוא בעט בכלב.

מ. שראה כי אוחיון בעט בכלב, פנה אליו והעיר לו. בתגובה, אוחיון הכה את מ. באגרוף בפניו, ומ. החל לדמם מפיו. אוחיון רץ לעבר בית הכנסת ונכנס אליו.

החגיגה רק החלה: מ. התקרב לבית הכנסת ובחצר החל ויכוח בינו ובני משפחתו לבין אמו של אוחיון. לאחר שאדם נוסף שהיה במקום התערב הוסכם כי אוחיון יצא מבית הכנסת ויבקש סליחה.

אוחיון יצא יחד עם אנשים נוספים מבית הכנסת. אך במקום לבקש סליחה, הכה את מ. שוב באגרוף בבטנו. אם זה לא הספיק, הנאשם דקר באמצעות סכין את גבו של מ, והניף שוב את הסכין, על מנת לפגוע בו שוב, אך בעקבות צעקותיו ברח אוחיון מהמקום.

מ. פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם התברר כי נגרם לו חזה אוויר ודימום. כמו כן, נשברה לו הצלע ונגרמו לו שטפי דם בגבו ובפניו. לאחר שלושה ימים, הוא שוחרר מבית החולים.
דקירות בית כנסת כלב כתב אישום קטטה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}