ט"ז אלול התשפ"ד
19.09.2024

נתניהו פיטר את דנון: "מסייע לחמאס"

ראש הממשלה פיטר את סגן שר הביטחון דני דנון מתפקידו: "התבטאויותיו משמשות את החמאס" • דנון: "ביבי רופס"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90

ראש הממשלה פיטר היום (ג') את סגן שר הביטחון דני דנון מתפקידו לאחר שהתבטא במשך היום מספר פעמים נגדו.

מזה זמן רב נחשב דנון כסמן ימני וממובילי המחנה הלאומי בליכוד ובשל כך נרשמה מתיחות בינו לבין נתניהו. לשיא הגיעו הדברים בהתבטאויותיו היום שהצצטרפו לביקורת נוספת אותה מתחו שרים אחרים ובהם אביגדור ליברמן נגד ראש הממשלה.

ממזכירות הממשלה נמסר כי היא מעדכנת בשעה זאת את שרי הממשלה על החלטתו של רה"מ בנימין נתניהו להעביר באופן מיידי את ח"כ דני דנון מתפקיד סגן שר הביטחון.

בנימוקי ההחלטה כתב רה"מ נתניהו: 'בזמן שממשלת ישראל וצה"ל נמצאים בעיצומה של מערכה צבאית נגד ארגוני הטרור, ופועלים בנחישות לשמור על ביטחונם של אזרחי המדינה, לא ייתכן שסגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה. התבטאויות חמורות אלו מצד סגן שר הביטחון יתקוף בחריפות את הנהגת המדינה שמובילה את המערכה.

"התבטאויות חמורות אלו מצד סגן שר הביטחון מבטאות חוסר אחריות רבתי, וזאת בפרט נוכח התפקיד בו הוא נושא. הן אף משמשות את ארגון הטרור חמאס ככלי ניגוח נגד ממשלת ישראל כפי שעולה מרשתות התקשורת של החמאס עצמו".

דנון הגיב כי, "נתניהו התרפס בעבר בפני אבו-מאזן ושחרר 78 מחבלים רק למען ישיבה משותפת סביב שולחן המשא ומתן, לא הגיב על רצח שלושת הנערים, גיל-עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, והבוקר הסכים להסכם הפסקת אש רעה מאד לישראל.

"על אילו ערכים הוא יוותר בפעם הבאה? אני לא התיישרתי ולא אתיישר עם רוח הרפיסות השמאלנית של ראש הממשלה ולא אמכור את האידיאולוגיה שלי למען לשכה ונהג".
נתניהו עזה חמאס ראש הממשלה דנון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}