י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"אין בן מסור כמו אלי" • ראיון מיוחד

ניסים ישי, אחיו של השר אלי ישי, מגיב על האשמות לפיהן אחיו הולך לשמחות בשנת אבל: "זה כמו זמר שהולך לאירוע בשביל להתפרנס. אנשים מחרחרי ריב. זו שערוריה"

אלי ישי בבר מצווה לבנו של סגן עורך 'משפחה', יוסי אליטוב
אלי ישי בבר מצווה לבנו של סגן עורך 'משפחה', יוסי אליטוב

הניק 'קאידלק' פתח היום (ג) אשכול בפורום 'בחדרי חרדים' תחת הכותרת: "אלי ישי מצפצף על אמא שלו". בהודעתו כותב: " לפני מספר חודשים נפטרה אמו של אלי ישי. הוא עכשיו בשנת אבל. אבל במקום להקדיש את השנה לזכר אמו ולעילוי נשמתה, יש לו זמן לחגוג ולרקוד בחתונות, שמחות ואירועים.

"אלי ישי מקפיד להופיע בכל שמחה ואירוע, יש תזמורת, ריקודים, הוא לא איכפת לו. זה מותר?
במשפחתו כועסים מאוד, זה בזיון לאמא. והם אומרים, לא מספיק שהוא לא התנהג יפה להורים שלו בחייהם, גם לאחר מותם הוא מזלזל בהם".

מסתבר שמשפחת ישי אכן כועסת. מאוד כועסת.

בשיחה אותה יזם האח ניסים ישי, הוא אומר: "זה פשוט נבלות לכתוב כזה דבר, אין מסור כמו אלי למשפחה. ייסכר פי דובר שקר".

• אתה יכול לספר קצת על היחסים של אלי עם ההורים?

"אין בן מסור כמו אלי. אימא הייתה מתקשרת אליו באמצע ישיבות ממשלה, פגישות דחופות, או לא משנה מה, הוא היה עונה. הוא תמיד נתן הוראה לעוזרים: אם זה אמא שלי - תעבירו מיד.

"והיחס שלו לאבא, היה משהו שלא רואים. אבא, היה מתקשר אליו, אומר: אליהו, אני רעב. תוך כמה דקות אלי היה בא ומביא לו אוכל. לא משנה איפה היה. לפעמים הוא ביקש שייקחו אותו הביתה, ואלי בעצמו היה נוסע ומביא אותו. אבא אהב מאוד לטייל בצפון. לא פעם ולא פעמיים, שכר אלי רכב מכספו האישי והיה נוסע עם אבא לצפון. איפה רואים בן אדם במעמדו שמתנהג ככה?"

• אחרי הכל, זו שנת אבל. איך הוא באמת הולך לאירועים?

"התפקיד שלו מחייב אותו. כמו שזמר שמתפרנס משירה יכול לשיר בשנת אבל גם הוא אותו דבר. הוא משמח אנשים בזה שהוא מגיע, הוא עושה את זה בשביל חסד. יש אירועים שהוא חייב להיות שם מתוקף מעמדו".

"מעולם אלי לא נהנה באירוע. הוא יושב ועסוק תוך כדי באלף דברים אחרים. יש רבנים שמגיעים לאירוע ונהנים. הוא אין לו זמן לנשום. כשהוא מגיע לשמחות שלי הוא מבקש, אל תושיב אותי במזרח, תן לי קצת לשבת עם החבר'ה ולאכול".

• אתם בקשר טוב?

"בוודאי. הרבה אנשים פונים אלי בגלל שהם יודעים שאני אח של אלי, ומבקשים עזרה. כמוני יש לו 7 אחים, שלכולם יש חברים, ולכולם הוא עוזר. אני מגיע אליו הביתה בשבת, הוא קורס על המיטה. אין לו זמן לשבת דקה. בקושי הוא מצליח לשבת קצת עם הילדים. אז כזה פרסום מגיע לו? שהוא אכל קצת בשר? זה רק אנשים שרוצים לחרחר ריב. חבל".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}