י"ז אלול התשפ"ד
20.09.2024

נשיא מועצת החכמים: להיאבק נגד חילול ירושלים

אחרי תנועת 'דגל התורה' - גם ש"ס מצטרפת למאבק נגד 'חוף התועבה' • נשיא מועצת החכמים של ש"ס, הגר"ש כהן הצטרף למכתב המחאה החריף של רבני העיר העתיקה נגד 'חוף התועבה' בירושלים: "חובה לפעול להסיר חרפה זו" • חברי הכנסת של 'דגל התורה' יתכנסו לישיבה מיוחדת בנושא • המכתב המלא בפנים

צילום: יעקב כהן
צילום: יעקב כהן

ש"ס מצטרפת למאבק נגד 'חוף התועבה': נשיא מועצת החכמים של ש"ס הגר"ש כהן צירף את חתימתו במכתב מחאה.

הבוקר (חמישי) נשיא מועצת החכמים של ש"ס הגר"ש כהן מצטרף למכתב המחאה של רבני העיר העתיקה הקורא לחברי מועצת העיר לפעול נגד התכניות החמורות לחילול צביון העיר ירושלים.

כך גם, תקף הבוקר עיתון הבית של התנועה 'יתד נאמן', את ניר ברקת במילים חריפות. כך גם חברי הכנסת של התנועה יערכו כינוס מיוחד בנושא.

'יתד נאמן', עיתון הבית של 'דגל התורה' יוצא במתקפה חריפה נגד ראש עיריית ירושלים בשל כוונתו להפעיל, כך לפי העיתון, "מתחם ענק לחילולי שבת ופריצות נוראיים".

העיתון מצטט מכתב של רבני העיר העתיקה בעמוד הראשון של העיתון לפיו: "כל מי שיש יראת שמיים בליבו מבין עד כמה חובה עליו לפעול למען לא תהיה עיר קודשנו מושפלת עוד, ולהסיר הפריצות הנוראה מפלטרין של מלך".

כך גם מצטט העיתון את דבריו של ח"כ יעקב אשר כי עיריית ירושלים: "ממשיכה להצר את רגלי הציבור החרדי בירושלים", על שאינה מאפשרת פתיחת בי"ס חרדי לבנות בקרית יובל.

בכך עולה המאבק מדרגה שכן לאור מכתבו של נשיא המועצת יפעלו נציגי ש"ס בעיר בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי למנוע מתכניות "חוף התועבה" לצאת אל הפועל.

כזכור, לאחר חשיפת 'בחדרי חרדים' לפני מספר שבועות על הכוונות להקמת חוף התועבה אמר יו"ר ש"ס המקומית נתי לסרי: "אנו מביעים שאט נפש ורואים בחומרה את הניסיון לפרוץ כל גדר בקדושת ירושלים. הנושא מעורר צמרמורת ובחילה לכל יהודי בארץ ובעולם כולו. בושה וחרפה, נפעל ללא משוא פנים בכל הכלים שעומדים לרשותינו לעצור את הבזיון, ועל פי הוראת רבותינו. הסטוס קוו בירושלים מחייב את קברניטי העיר לרגישות ותבונה".


המכתב
.
ברקת ירושלים מאבק דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}