גל-אורן BSD הורידו את הכובע למנצחים
משרד הפירסום 'שלמור אבנון עמיחי' זכה להישג בתחרות פירסום בינלאומית. פרסום גל אורן BSD בחר לפרגן בפרסום מודעת ברכה בעיתונות: מגבעת חרדית הפוכה ומעליה כותרת: "הורדנו את הכובע"
- יונה גרין, כתב בחדרי חרדים
- ח' תמוז התשס"ט
- 7 תגובות
בשבוע האחרון זכה משרד הפירסום 'שלמור אבנון עמיחי' במקום שני ב-Cannes Lions 2009 (פסטיבל קאן) - אחת מתחרויות הפרסום החשובות והנחשבות בעולם.
בקטגוריה "סוכנות המדיה של השנה" הגיע המשרד למקום ה-2, מה שזכה לתגובות חיוביות רבות בכל ענף הפרסום בישראל.
פרסום גל אורן BSD, הרואה עצמו כמשרד שנושא דגל הקריאיטיב של עולם הפרסום החרדי, בחר לפרגן ל"שלמור אבנון עמיחי" בפרסום מודעת ברכה בעיתונות. המודעה פשוטה, נקייה וברורה. המראה מגבעת חרדית הפוכה ומעליה כותרת: "הורדנו את הכובע". שאפו לזוכים.
מאיר גל , מנכ"ל משותף בפרסום גל אורן BSD הסביר שמדובר בביטוי לקשר האמיץ והישיר בין המשרדים ובמיוחד עם גדעון עמיחי מראשי "שלמור אבנון עמיחי". "היה מרגש לראות הישג של משרד ישראלי, שאנו חשים כה קרובים אליו, שמקבל אות כבוד והערכה בינלאומית והחלטנו להצטרף לברכות".
בקטגוריה "סוכנות המדיה של השנה" הגיע המשרד למקום ה-2, מה שזכה לתגובות חיוביות רבות בכל ענף הפרסום בישראל.
פרסום גל אורן BSD, הרואה עצמו כמשרד שנושא דגל הקריאיטיב של עולם הפרסום החרדי, בחר לפרגן ל"שלמור אבנון עמיחי" בפרסום מודעת ברכה בעיתונות. המודעה פשוטה, נקייה וברורה. המראה מגבעת חרדית הפוכה ומעליה כותרת: "הורדנו את הכובע". שאפו לזוכים.
מאיר גל , מנכ"ל משותף בפרסום גל אורן BSD הסביר שמדובר בביטוי לקשר האמיץ והישיר בין המשרדים ובמיוחד עם גדעון עמיחי מראשי "שלמור אבנון עמיחי". "היה מרגש לראות הישג של משרד ישראלי, שאנו חשים כה קרובים אליו, שמקבל אות כבוד והערכה בינלאומית והחלטנו להצטרף לברכות".
תגובות
{{ comment.number }}.
הגב לתגובה זו
{{ comment.date_parsed }}
{{ comment.num_likes }}
{{ comment.num_dislikes }}
{{ reply.date_parsed }}
{{ reply.num_likes }}
{{ reply.num_dislikes }}
הוספת תגובה
לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות