ה' אלול התשפ"ד
08.09.2024

האדמו"ר מבעלזא הבטיח "לא תשב בכלא"

אברהם פיינר, איש חסידות בעלזא שהורשע בפרשת הולילנד, זכה בהבטחה כפולה מהאדמו"ר כי לא יישב בכלא • "אתה שליח ציבור ואתה משקיע כוחות בחינוך בנות ישראל", הבטיח האדמו"ר, והשופט רוזן קיים • פיינר ירצה עבודות שירות בלבד בתיוק מסמכים בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים

אברהם פיינר. צילום: פלאש 90
אברהם פיינר. צילום: פלאש 90

אברהם פיינר, חבר מועצת עיריית ירושלים לשעבר ונציג חסידות בעלזא, צפוי להישלח לשישה חודשי עבודות שירות בבית החולים הדסה - לאחר שגזר דינו בפרשת הולילנד ניתן היום (ב) על ידי השופט דוד רוזן.

בעניינו של פיינר הוגשה תחילה חוות דעת שלילית של הממונה על עבודות השירות, שכן רופאו הגביל את עבודתו לארבע שעות ביום. ואולם, חוות דעת מתוקנת קבעה שהוא יוכל לעבוד שש שעות ביום במשך חמישה ימים בשבוע בתיוק מסמכים בבית החולים הדסה בהר הצופים, ובכך יעמוד במינימום הקבוע לריצוי עונש זה.

המדינה הודיעה כי תסכים שפיינר ירצה שישה חודשי עבודות שירות בתנאים אלו. והשופט רוזן אף העיר, כי ניתן יהיה לנצל את כישוריו של פיינר לעבודות מתאימות יותר...

ממידע שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' עולה, כי כשהחלה פרשיית הולילנד, נכנס אברהם פיינר לקודש פנימה - מעונו של מורו ורבו האדמו"ר מבעלזא, שבירכו ואמר לו "אתה תצא זכאי".

בתחילת המשפט שוב הגיע פיינר לאדמו"ר בכדי לעדכנו, והאדמו"ר התבטא שוב באותם מילים "אתה תצא זכאי", ואף הוסיף: "אתה לא תשב בכלא, אתה שליח ציבור ואתה משקיע כוחות בחינוך בנות ישראל".
שוחד בעלזא ברכה הולילנד אברהם פיי ר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד