כ"א תשרי התשפ"ה
23.10.2024

ותודה לאבו מאזן: מכרזים בביתר, ירושלים ויו"ש

בעקבות הכרזת הממשלה הפלסטינית, ישווקו 1,500 יח"ד, בהן 484 בביתר עילית, 400 ברמת שלמה ו-155 בגבעת זאב

רובינשטיין. צילום ארכיון
רובינשטיין. צילום ארכיון



כחלק ממהלכי התגובה להקמת הממשלה הפלסטינית החדשה, הוציאו אמש (ד) משרד הבינוי והשיכון ורשות מקרקעי ישראל מכרזים ל-1500 יח"ד ביהודה ושומרון וירושלים.

לפי השיווקים שאושרו, ישווקו באפרת 223 דירות חדשות, בביתר עילית 484 יח"ד, בגבע בנימין (אדם) 38 יח"ד, באריאל 76 יח"ד, באלפי מנשה 78, בגבעת זאב 155 יח"ד, מתוכן 55 באגן האיילות, ובשכונת רמת שלמה בירושלים 400 דירות חדשות.

השר אורי אריאל בירך על השיווקים החדשים: "אני מברך על ההחלטה לתת תגובה ציונית הולמת להקמת ממשלת הטרור הפלסטינית. זכותה וחובתה של מדינת ישראל לבנות בכל רחבי הארץ כדי להוריד את מחירי הדיור אינה מוטלת בספק ואני מאמין שהשיווקים האלה יהיו רק ההתחלה".

כזכור, לאחר ההכרזה על הקמת ממשלת האחדות, קרא שר השיכון לממשלה לאשר את פרסום המכרזים כתגובה ראויה לאבו מאזן: "הקמת ממשלת הטרור הפלסטינית היא המשך ישיר להכשלת המו"מ על ידי הפלסטינים", האשים אריאל אתמול בהודעה שפירסם, "אבו מאזן חתם היום על הקמת ממשלת טרור יחד עם רוצחים שפלים, שרצחו עשרות ומאות ישראלים, והוכיח היום פעם נוספת שאינו מעוניין בשלום עם מדינת ישראל. אני מצפה שממשלת ישראל תיתן תגובה ציונית הולמת ותוציא מיידית לשיוווק ובניה את אלפי הדירות שהוקפאו עד כה״.

בעקבות הודעת משרד השיכון הודה ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין לראש הממשלה נתניהו ולשר השיכון אורי אריאל. לדבריו, "התחשבות זו של שר השיכון בצרכי המגזר החרדי ראויה לברכה, ומהווה ניצוץ של תקווה לאלפי זוגות צעירים חרדים המשוועים לקורת גג.

"בביתר עילית קיימות תכניות מאושרות ליותר מ-5,000 יח"ד, אני קורא לממשלת ישראל לממשן בהקדם, בכדי להקל מסבלו של הציבור החרדי".
מכרז דיור ביתר תגובה שיכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}