י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"4 שנים? למה 4 שנים?"

כששמע הגר"ע יוסף על גזר דינו של השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי - פרץ בבכי. מאז הוא שרוי בצער רב ולא ישן בלילה. "הם רשעים שונאי דת וחרדים", אמר על בית המשפט והפרקליטות

הגר"ע יוסף, בחתונת נכדתו, אמש. צילום: יצחק לב ארי
הגר"ע יוסף, בחתונת נכדתו, אמש. צילום: יצחק לב ארי

באי ביתו של הגר"ע יוסף אומרים היום (ה) כי מאז שמע על החלטת בית המשפט העליון, שגזר 4 שנות מאסר על השר לשעבר הרב שלמה בניזרי, הוא שרוי בצער רב. "מאז הסתלקותה של רעייתו הרבנית מרגלית ע"ה לא ראיתי אותו במצב מדוכדך כל-כך" – אומר אחד מנאמני ביתו לאתר 'בחדרי חרדים".

גזר הדין של הרב שלמה בניזרי • סיקור נרחב
"שר" וגדול נפלו יחד בישראל
בניזרי - 4 שנים בפנים!


אתמול, כששמע הגר"ע יוסף את גזר הדין, סירב להאמין וחזר ושאל כמה וכמה פעמים: "ארבע שנים? ארבע שנים?". כשהיה בטוח שלא מדובר בטעות, פרץ בבכי עז ולא יכל להרגע במשך דקות ארוכות.

"למה? למה 4 שנים? – שאל ואחר-כך התבטא בחומרה רבה כלפי בית המשפט והפרקליטות, שעמדו מאחורי ההחלטה להחמיר בעונש המאסר משנה וחצי לארבע שנים. "הם רשעים שונאי דת וחרדים", אמר.

אמש, השתתף הגר"ע יוסף בחתונת נכדתו, בתם של בנו נאמנו הרב משה יוסף ורעייתו יהודית, ולמרות שהכל היו בטוחים שהשמחה תפיג מעט מהצער, ניכר בו שאינו רגוע ושקשה עליו השמחה.

יוסף ה' עליכם • גלריית ענק

מקורב אחר ידע לספר היום, כי "הרב לא רגוע. הוא אמר שקשה היה לו לשמוח בשמחת החתונה, ולא ישן כל הלילה. הוא לא רצה היום לשמוע כלום ורק דיבר על ענשו הכבד של בניזרי".

בביתו של הגר"ע יוסף התלבטו אם להזמין את הרב שלמה בניזרי כבר היום, כדי שיחזקו בדברים, אך החליטו להמתין עוד מחשש שמפגש כזה עלול להשפיע לרעה על בריאותו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 27 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}