י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"הרב חיים פרקל מוזמן לבמה" • וידאו וגלריה

בטקס הענקת 'אות המתנדב' בבית הנשיא, קיבלה עמותת 'עלי שיח' את האות לשנת 2009, על פעילותה למען ילדים מוגבלים • אלי שקד ויצחק לב ארי תיעדו אירוע שכולו קידוש ה' • מיוחד

"הרב חיים פרקל מוזמן לבמה" • וידאו וגלריה
אלי שקד



פרס אות הנשיא למתנדב המוענק מידי שנה למתנדבים מצטיינים, מוענק בטקס ממלכתי במשכן הנשיא בירושלים. הפרס, הכולל תעודת הוקרה וחנוכייה מוזהבת, מהווה את הביטוי היוקרתי ביותר אותה מעניקה ממשלת ישראל למתנדבים הראויים לתואר זה, על אף שפעילותם נעשית שלא על מנת לקבל פרס.
מוסדות 'עלי שיח' בירושלים, המובילים בתחומם בשיקום ובשילוב מוגבלים בקהילה, מונה 18 בתי מגורים יחודיים בשכונות ירושלים, כאשר המטרה המרכזית היא להעניק לחוסים את השירות הטוב ביותר, תוך חתירה מוחלטת לשילובם בקהילה כאחד האדם.
נשיא המדינה ציין בנימוקים שהובילו להענקת הפרס לרב חיים פרקל כי "הוא נרגש ונפעם מתעצומות הנפש הכרוכות בפעילות בלתי מתפשרת של אגודת עלי שיח למימוש חזונם שכל אדם נברא בצלם וראוי למימוש הפוטנציאל האישי".
הרב חיים פרקל, מייסד ומנכ"ל אגודת עלי שיח, הודה למתנדבים, אשר הם החתנים של הפרס, וכי ללא עבודת הקודש אותה הם מבצעים לא היה ניתן להגיע להישגים המרשימים והמכובדים.
השנה לראשונה ניתן פרס אות הצטיינות למופת לאבי טויבין, שהציל שחיינית מטביעה בירקון, לאחר שסירתה התפכה במהלך שייט במקום.





























































































































































תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}