י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מדוע הסכמתי לייצג את אליאור חן?

"אליאור חן, ששמו נקשר באחת הפרשיות המזעזעות בישראל, מעולם לא נעצר, נשפט או הורשע. הוא קרבן של שלטון התקשורת השופטת" • עו"ד מרדכי ציבין מסביר ל'בחדרי חרדים' מדוע ייצג אותו

בשלב זה, בטרם דין, אליאור חן הוא חף מפשע. עורך דין, מרדכי ציבין
בשלב זה, בטרם דין, אליאור חן הוא חף מפשע. עורך דין, מרדכי ציבין



אנשים שואלים אותי: "מדוע הסכמת לייצג את אליאור חן?".

נדמה לי ששאלה זו בטעות יסודה. השאלה שצריכה להישאל הינה: "מי מייצג את אליאור חן, מהו קו ההגנה שלו ומדוע אין הוא מובא לידיעתו של הקורא הישראלי?".

שהרי פרשה זו אין כמותה כדי ללמד עד להיכן הגיעה האנומליה ביחס החברה הישראלית לעברייניה.

לעברייניה?!

אליאור חן, ששמו נקשר באחת הפרשיות המזעזעות בישראל, מעולם לא הורשע בשום פשע, זאת מן הסיבה הפשוטה שמעולם לא נשפט על שום פשע, וזאת מן הסיבה שמעולם לא נעצר ומעולם לא נחקר.

חן מקום על יושביו • ראיון בלעדי

הוא יצא מישראל כדין, אך נמלט כל עוד נפשו בו מאימת דין הציבור שכוון אליו בשיניים חשופות, לאחר שהפך לשטן השאול ולאויב העם, עוד בטרם הצליח לפצות את פיו. עלעול קל בדפי העיתונים מגלה דמות של מפלצת מסוכנת, של רוצח ילדים שפל, של מטורף וחולה גדלות, השומע קולות מן השמים ומביא לפגיעה בילדים. כל זאת, כאמור, בהתבסס על צד אחד בלבד, ומחוץ לכתלי בית משפט כלשהו.

הכל מעל דפי העיתון.

לאורך כל התנהלות הפרשה לא נשמע בעניינו של חן אפילו קול אחד המטיל ספק, המפקפק, הקורא את הקריאה הפשוטה, המתבקשת, שלא לחרוץ דין לפני משפט. "סנהדרין שכולם מחייבין זכאי", מלמדת אותנו המשנה בסנהדרין, לאמור שאין בנמצא מצב של דעה אחידה המחייבת, מבלי לשמוע קול המטיל ספק.

בשלב זה, בטרם דין, אליאור חן הוא חף מפשע. הוא קרבן של טשטוש הערכים ושל שלטון התקשורת השופטת, התולה וחורצת דין בחוסר אחריותה ומתוך תאוות רייטינג.

אני גאה לייצג אותו בפני כל ערכאה שהיא ובכך לקיים את שליחותי כעורך דין ברמתה הגבוהה ביותר.

עו"ד ציבין, העוסק בפרשיות בינלאומיות, ייצג את אליאור חן בברזיל, בכל הקשור להליכי ההסגרה. ציבין אינו מייצג את חן בישראל

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}