י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

נתפס מציל 'הטייסים'

המשטרה מסכמת בסיפוק מרדף אחר מדביק המדבקות נגד מכמונות המהירות. החשוד נתפס לאחר מבצע בלשי משותף של המשטרה וחברת חקירות פרטית. במכוניתו נמצא חומר גולמי לביצוע 'המלאכה'

המדביק בעבודתו. צילום: משטרת ישראל
המדביק בעבודתו. צילום: משטרת ישראל

היחידה המרכזית של אגף התנועה, עצרה היום בשעות הבוקר בתום חקירה סמויה , תושב בת-ים בן 30 , בחשד לעבירות שונות בתחום הסמים וכן עבירות של השחתת לוחיות רישוי וקשירת קשר לביצוע עבירה, בכך שהדביק מדבקות זוהרות על לוחיות רישוי של רכבי "לקוחותיו" , במטרה למנוע זיהויים בעת צילום ע"י מכמונת מהירות ומצלמת רמזור .

המעצר התאפשר לאחר שהחשוד הפגין לעיני מצלמות סמויות , את כישוריו בהדבקת מדבקות זוהרות מיוחדות על גבי לוחיות רישוי של מספר רכבים , בהם רכבו הפרטי של החשוד, רכב של סוכן משטרתי וכן רכב נוסף בבעלות חברת חקירות פרטית TG , שכאמור תיעדה את פועלו .

ראשיתה של הפרשה לפני כשלושה חודשים , במסגרת חקירה שנוהלה בימ"ר את"ן בחשד (שהוכח לאחר מכן) כי רכב מסוג פורשה לבן נושא מדבקות "זוהרות" , על גבי לוחיות הרישוי במטרה למנוע זיהוי הרכב בעת צילום של מצלמות מהירות ורמזור . בתום החקירה כאור , נתפס נהג הפורשה במהירות 200 קמ"ש עם לוחית הרישוי המיוחדת ורישיונו נשלל עד תום הליכים .

בתוך כך , הבוקר נעצר החשוד בשעת מעשה ובחיפוש שנערך בכליו ורכבו, נמצא חומר גולמי וכלים ששימשו אותו לביצוע "המלאכה" וכן בחיפוש בביתו נתפס חומר החשוד כסם מסוג
חשיש . החשוד נעצר ובכוונת היחידה להביאו מחר לדיון בהארכת מעצרו בגין העבירות המיוחסות .


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}