י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

'בחדרי חרדים' חשף - החסות בוטלה

בעקבות הדיווח באתר 'בחדרי חרדים' על ליגת 'נביעות' המתקיימת בשבת, אומר הרב גבריאל פפנהיים: "פנינו לחברה והם יורידו את החסות". באיגוד האופניים מאשרים: החסות הוסרה

ליגת 'נביעות'. מחפשים ספונסר אחר?
ליגת 'נביעות'. מחפשים ספונסר אחר?

לפני כשבועיים חשפנו כאן באתר 'בחדרי חרדים', כי במקביל להפגנה ההמונית שנערכה נגד פתיחת חניון 'ספרא', אותה יזמו חברי הבד"ץ בקול רעש גדול, התקיים 'מרוץ החץ', אותו מממנת חברת 'נביעות'. התחרות המדוברת נערכת במסגרת - 'ליגת נביעות'.

משחקים בשבת - בהכשר הבד"ץ • חשיפה

חברת 'נביעות' זוכה, כידוע, להכשר מבד"ץ 'העדה החרדית', וככזו היא מחויבת לעמוד בכללי מינימום, הנובעים מכורח היותה עומדת תחת פיקוח כשר למהדרין.

מבדיקה שערך אתר 'בחדרי חרדים' התברר, כי המירוצים נערכים במסגרת 'ליגת נביעות' כבר מספר שנים. בארבע השנים האחרונות בהן פועלת הליגה, נערכו מספר פעמים משחקים ביום שבת קודש. בידי 'בחדרי חרדים' עדויות של אנשים הטוענים כי התריעו על המחדל החמור בפני בד"ץ 'העדה החרדית' – אך הללו אטמו אוזניהם משמוע.

הרב גבריאל פפנהיים, המנהל את מערך הכשרות של בד"צ 'העדה החרדית', אמר ל'בחדרי חרדים', כי לא ידע על קיום המירוץ, וכי הדבר ייבדק ויטופל.

השבת פרשת חוקת, ה-27 ליוני, מתקיים מירוץ נוסף ב'ליגת נביעות'. התחרות, למי שמתעניין, מתקיימת על אופני כביש בעיצומו של יום שבת קודש.

פנינו בשנית אל הרב גבריאל פפנהיים, כדי לבדוק האם גם השבת תיזכה הליגה לחסות.

הרב פפנהיים: "העניין נבדק ואומת מול חברת נביעות. בעקבות פניית הבד"ץ לא תיערך השבת תחרות בחסות החברה. חסות החברה תרד באופן כללי מתחרויות החץ הרשומות על שמה".

מנכ"ל התאחדות האופניים, אמר היום ל'בחדרי חרדים', כי קיבל מכתב מחברת 'נביעות' המודיע כי מתן החסות תבוטל החל מהשבוע. הוא הוסיף, כי לא קיבל מידע מדוע בוטלה החסות, וכי הקשר בין הצדדים היה קיים מספר שנים.

קישורים:
לליגת נביעות המתקיימת בשבת
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}