י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הח"כים ירעבו בגלל זבוב

זבוב שהתגלה בצלחתו של חבר הכנסת יצחק ועקנין מסיעת ש"ס, הביא את רב הכנסת להחלטה: סגירת המטבח הבשרי עד לבירור הענין. בינתיים יאלצו הח"כים להסתפק במזנון החלבי • פרסום ראשון

הח"כים ירעבו בגלל זבוב

המצב הכלכלי בארץ, גורם לאנשים רבים לצמצם את הוצאות המזון. מי ששפר עליו גורלו עוד פחות נאלץ להסתפק בבתי התמחוי, ובעמותות החסד על מנת להשביע את רעבונו.

נדמה כי אין אוכלוסיה בארץ שהמיתון הקשה לא פגע בו. גם העשירון העליון ספג מכה קשה, ואין בית אשר אין בו מת, או לכל הפחות מפסיד כבד מהמשבר האחרון.

אוכלוסיה אחת ניצלה מהמיתון. אין קיצוצים, המשכורות מגיעות בראשון לחודש בדיוק של שעון שויצרי, והחיים ממשיכים במסלולם. זהו המגזר הציבורי.

ואם הדברים אמורים כלפי המגזר הציבורי כולו, הרי שבגזרת הח"כים והשרים, החגיגה נמשכת ובגדול. המשכורות לא נפגעות גם שהאינפלציה דוהרת, ותוספות השכר מתעדכנות מעת לעת.

אך בימים הקרובים ירגישו גם חברי הכנסת את טעם הרעב. והכל, תאמינו או לא, בגלל זבוב.
הסיפור אירע היום בשעות הצהריים, ח"כ יצחק ועקנין מסיעת ש"ס, ניגש למזנון הח"כים על מנת לסעוד את ליבו. תוך כדי הארוחה מבחין הח"כ בזבוב השוכן עמוק בתוך אחד המאכלים. ועקנין המזועזע פנה לרב הכנסת על מנת להסב את תשומת ליבו לענין.

רב הכנסת, שחקר את הסיפור, הוציא צו סגירה זמני למטבח הבשרי עד לבירור הענין. וכך, בימים הקרובים ירגישו הח"כים את המצוקה הכלכלית, ויאלצו לייבא מנות בשר ממסעדות השוכנות מחוץ למשכן.


תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}