י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

הבן החתן: "מקבל את זה באהבה"

החתן אליהו וינטר, שאביו הרב ישראל וינטר ז"ל, נהרג בתאונת דרכים מזעזעת בליל חתונתו, אומר ל-ynet על השעות האחרונות עם אביו: "היינו יחד ודיברנו כל היום, הוא היה שמח, הוא היה מאושר"

הרב ישראל וינטר ז"ל
הרב ישראל וינטר ז"ל

החתן אליהו וינטר, שרק לפני פחות מ-24 שעות חגג את יום חתונתו, היום המאושר בחייו, בדיוק הגיע לביתו החדש, מלווה באשתו הטרייה - כאשר שמע את הבשורה הנוראה: אביו, הרב ישראל וינטר ז"ל, נהרג בתאונת דרכים קטלנית שעה שהסיע את האחים הקטנים של אישתו מאולם החתונה במודיעין עלית אל ביתם באלעד.

"אל תגזרו לי את הציצית"
טרגדיה: חזר מחתונת בנו - ונהרג


על אף שהשמחה הפכה לאבל כבד, ועל אף שהיום ליווה את אביו בדרכו האחרונה - בהלוויה בה השתתפו רבים - החליט אליהו לקבל את הגורל המר ולהמשיך הלאה בחייו, כפי שלדבריו אביו היה רוצה שינהג.

"כמו שאת החתונה קיבלתי באהבה - כך גם את האבל אקבל באהבה", הוא אמר מחוץ לביתו שבשכונת נווה יעקב בירושלים לרונן מדזיני, כתב אתר YNET. "זה מה שה' רצה, ואני מקבל את זה באהבה. במקום שבוע שלם של שבע ברכות, יהיה לנו שבוע של אבל. אם הכל משמים, אולי פיזית אני לא שמח - זו אפילו מצווה להיות עצוב - אבל מעבר למצווה אני חייב להיות שמח".

החתן הטרי, שטרם עיכל לחלוטין את הטרגדיה, סיפר על השעות האחרונות שבילה עם אביו. וכך הוא מצוטט ב-YNET: "היינו יחד ודיברנו כל היום, הוא היה שמח, הוא היה מאושר, רצינו התחלה חדשה בדירה חדשה - ואז שמענו את הבשורות".

הדר לאה, גיסתו של ישראל, סיפרה: "הייתה חתונה יפה ושמחה. הוא אדם חברותי שיודע ואוהב לשמוח, עם כל הקשיים שבגידול עשרה ילדים. המשפחה הייתה מאושרת, פשוט אי אפשר לעכל את זה, זה לא נתפס.

"אותם האנשים שהיו אתמול בחתונה היו היום בהלוויה, היום היו אפילו יותר", הוסיפה לאה לתאר את ישראל. "הוא אבא נפלא, אדם מדהים, איש מיוחד. במקום לנסוע הביתה הוא לקח את האחים של הכלה. אשתו חיכה לו שיחזור עם הרכב והוא לא הגיע. התאונה יכולה הייתה להימנע, זה לא היה מחוייב המציאות".

קישורים:
מקור: ynet
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}