י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

מה עושים הנכדים של מוזס בשביל גלעד?

נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד, נפגש עם חברי סיעות ש"ס ויהדות התורה בכנסת, זכה לחיבוק חם מהח"כים, וסיפר על הפגישה עם הגרי"ש אלישיב • וידאו לצפיה

נועם שליט עם ח"כ מנחם אליעזר מוזס
נועם שליט עם ח"כ מנחם אליעזר מוזס



נועם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, היה היום (ב) אורח סיעת 'יהדות התורה' וש"ס בכנסת. במהלך פגישותיו שוחח עם חברי הכנסת על בנו החטוף, על המאמצים לשחרורו ועל הדרכים לסייע למשפחתו.

יו"ר סיעת יהדות התורה בכנסת, מנחם אליעזר מוזס סיפר לנועם שליט כי שמו של גלעד בנו שגור בפיהם של כלל ישראל לתפילה ולברכה, וכי אף נכדיו נותנים בכל יום צדקה לזכותו של גלעד בן אביבה.

ח"כ מאיר פרוש שאל את שליט כיצד העולם מתייחס לעובדה שבנו אינו זוכה לביקור של הצלב האדום או נציג ארגון זכויות, והמשפחה איננה זוכה לאף אות חיים ממנו. ח"כ אורי מקלב אמר כי 'שליט' הוא ר"ת - 'שיחיה לאורך ימים טובים', וזאת היא תפילת כולם.

יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, אמר כי מאבקם של בני המשפחה, הנמשך זה שלוש שנים, הוא דוגמא לניהול מאבק טהור בנחישות ובצורה בלתי מתפשרת. "אנו מלאי הערכה למאבק העיקש שהנכם מנהלים, ומקווים שבקרוב גלעד ישוב אל חיק משפחתו. אנו מתפללים בכל יום לשחרורו המהיר, ולכך שמצב בריאותו לא יפגע בשבי".

נעם שליט הזכיר את ביקורו אצל גדולי ישראל, ואמר כי מצות פדיון שבוים צריכה להיות בראש מעיינם של כל נבחרי הציבור, וכי עליהם לעשות כל שביכולתם לסייע לשחרור בנו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}