י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

"אל תגזרו לי את הציצית"

כך התחנן הילד שנפצע באורח קשה בתאונה המחרידה בכביש 444 בפני מתנדבי 'איחוד הצלה'. ההורים, שרק אמש חיתנו את בתם, מדלגים בין בתי החולים בהם מאושפזים ארבעת ילדיהם

הרכב לאחר התאונה. צילום: דיוויד - HNN.CO.IL
הרכב לאחר התאונה. צילום: דיוויד - HNN.CO.IL



מחזות קורעי-לב ניראו הלילה בכביש 444, סמוך לאלעד: הכביש שגבה בעשר השנים האחרונות את חייהם של למעלה מ-20 בני-אדם, ספג הלילה את דמו של ר' ישראל וינטר ז"ל, תושב שכונת נוה יעקב בירושלים, בעת שהחזיר לביתם באלעד את אחיה של כלתו, בת למשפחת ציטרינבויום, שנישאה שעות ספורות קודם לכן עם בנו במודיעין עלית.

ארבעת האחים נפצעו קשה בתאונה המחרידה.

טרגדיה: חזר מחתונת בנו - ונהרג

לר' ישראל וינטר ז"ל לא היו הרבה סיכויים לשרוד את התאונה הקשה הזו. הוא היה בדרכו ממודיעין-עילית לבית מחותניו באלעד, עם ילדי משפחת כלתו. דקות קודם לכן הוזנקו כוחות ההצלה אל הכביש, בעקבות דיווח על תאונה באיזור. משסיימו לסרוק את הכביש ולא מצאו דבר, החלו הכוחות לחזור חזרה.

נהג משאית כיבוי ששב מהסריקות ביצע סיבוב פרסה במקום אסור. בחסות החשיכה, בכביש שתשתיותיו לא טופלו במשך שנים, התנגש רכבו של וינטר במכונית הכיבוי בעוצמה רבה. התוצאות היו קשות. ר' ישראל וינטר ז"ל נפגע אנושות, וניסיונותיהם של אנשי "איחוד הצלה" ומד"א להחיותו – עלו בתוהו והוא נפטר במקום.

מתנדבי "איחוד הצלה" מאלעד שהגיעו למקום התאונה, ראו מחזה מזעזע: אחד הילדים עף למושב הקדמי, ילד נוסף הועף אל בין הספסלים ושני ילדים נוספים הועפו אל מחוץ לרכב.

שניים מהילדים היו בהכרה בעת שכוחות ההצלה הגיעו לחלצם. כשכונני "איחוד הצלה" החלו לפרום את בגדיו של הילד הגדול, בן ה-11, כדי לטפל בפציעתו, החל הילד לבכות: "אל תגזרו לי את הציצית".

הוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים.

הורי הילדים, שרק אמש חיתנו את בתם, מדלגים היום (ב) בין שני בתי החולים - שיבא ובילינסון - עוקבים בחרדה אחר מצב ארבעת ילדיהם שנפצעו קשה.

ר' זאב קשש, יו"ר "איחוד הצלה", שהה בכל שעות הלילה עם בני משפחת הנפטר במכון לזיהוי משפטי באבו-כביר, כדי לסייע בהליכים הפרוצדוראליים וברגעים הקשים. הלווייתו של ר' ישראל וינטר ז"ל תתקיים בשעה 1.30 בירושלים.

"זהו כביש המועד לפורענות", אומר ר' משה סעדון, יו"ר "איחוד הצלה" באלעד. "בשמונה השנים האחרונות נהרגו בכביש הדמים הזה 20 בני-אדם. הכביש לא שודרג מאז נסלל לפני שנים, ובינתיים התאכלסה העיר אלעד ב-40 אלף תושבים. אנחנו לא מפסיקים לספור את התאונות".

נא להתפלל לרפואת אליהו אלחנן בן זהר, אורי שרגא בן זהר, יוסף בן זהר, בתיה רינה בת זהר

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}