י"ט אלול התשפ"ד
22.09.2024

אלי ישי? שואב מים!

אריה דרעי חוזר לפוליטיקה? במאמר המתפרסם באתר 'צעירי ש"ס' ממשילים משל על שואבי מים, וקובעים: אנחנו רק רוצים מים, לא משנה מי השואב - אלי ישי או אריה דרעי

אלי ישי עם יעקב ריבלין. צילום: פיני רוזן
אלי ישי עם יעקב ריבלין. צילום: פיני רוזן


האם הנוער הספרדי לא מתעניין בפוליטיקה הפנימית בסיעת ש"ס? אם לשפוט על-פי מאמר המתפרסם באתר צעירי ש"ס, הרי שהצעיר הספרדי אינו מתעניין בפוליטיקה הפנימית, אלא מתרכז יותר בהישגים שניתן להשיג.

במאמר מיוחד שהתפרסם באתר מסביר הכתב אפרים גלעד, בטורו 'פותחים שבוע', למה זה ממש לא אמור להזיז לש"סניקים מי יכהן בראש תנועת ש"ס - אריה דרעי או אלי ישי. המאמר מתפרסם בעקבות כתבה שפורסמה בסוף השבוע בעיתון 'בקהילה', לפיה אריה דרעי הולך לבקש מהגר"ע יוסף את מפתחות התנועה בחזרה לידיו.

במאמר מביא הכתב משל על שואב מים שסיפק מים לעיירה, כשלעומתו רצה שואב מים אחר להתחרות בו. כל העיירה רעשה וגעשה, כשכל 'קבוצה' תמכה בשואב מים אחר. שני שואבי המים בנמשל הם, כמובן, אלי ישי ואריה דרעי.

"הקבוצות כמובן לא שקטו על שמריהם, והתחילו להפגין בפאתי העיירה. שלטים בסגנון: 'שלמה, תביא לנו מים', ו'יוסל'ה נשארים רק איתך', נתלו במקום ההתקהלות. ובעיירה היה 'שישו ושמחו'. ואם חשבתם לרגע, שרק במאה שערים יודעים תושבי המקום פרק או שניים בהלכות הפגנות, טעות גדולה בידכם. כנראה שהיה להם ממי ללמוד זאת. הצמיגים הוצתו, אוהלי מחאה נמתחו להם בשומקום, ונואמים כריזמטיים במיוחד הגיעו כדי להלהיב את הקהל".

המסקנה המתבקשת במאמר היא אמרתו של הפיקח שעבר במקום, ואמר להם: "יוסל'ה או שלמה, מה זה משנה? העיקר שיש לכם מים ליד הבית".

"לנו, צרכני המים, מאוד חשוב לנו שיהיה לנו מים כל השנה בברז", ממשיך כותב המאמר. "דרך איזה צינורות הם יגיעו? זה כבר לא רלוונטי. כל השנים הצבענו ש"ס, אך ורק בגלל שמרן הגר"ע יוסף אמר לנו להצביע ש"ס. אלי ישי או אריה דרעי? ישחקו הנערים לפנינו"...
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}